Whahahaha,.... die goeie oude tijdhelma schreef:'t is ook wel gebruikt als datingsite

Whahahaha,.... die goeie oude tijdhelma schreef:'t is ook wel gebruikt als datingsite
Inderdaad. En dan nog in combinatie met 'dolle boel'Ander schreef:Mister schreef:henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wat een saaie bedoening...is dat altijd zoDat ik nog eens in één adem met jou genoemd zou worden, mister, wie had dat ooit verwacht?
ikke!! en het is zo gzelligjudith schreef:Wie o wie?
SUper!JolandaOudshoorn schreef:ikke!! en het is zo gzelligjudith schreef:Wie o wie?
Volgende keer weer! Nu ga ik plat.judith schreef:SUper!JolandaOudshoorn schreef:ikke!! en het is zo gzelligjudith schreef:Wie o wie?
yep~helma schreef:Jet, heb je bitterballen?
Als je me een ijskoud korenwijntje kunt aanbieden kom ik ook.henriët schreef:yep~helma schreef:Jet, heb je bitterballen?
jij de rose?!
Oh ja, vergeten, medium graag..............jvdg schreef:Als je me een ijskoud korenwijntje kunt aanbieden kom ik ook.henriët schreef:yep~helma schreef:Jet, heb je bitterballen?
jij de rose?!
(met een mals haasbiefstukje)
Volle bak nu, welkom Jan!jvdg schreef:Oh ja, vergeten, medium graag..............jvdg schreef:Als je me een ijskoud korenwijntje kunt aanbieden kom ik ook.henriët schreef:yep~helma schreef:Jet, heb je bitterballen?
jij de rose?!
(met een mals haasbiefstukje)