Wist je dat . . . [8]
Re: Wist je dat . . . [8]
..moderator jvdg azijn gedronken heeft en daarom de topics die hem niet zinnen maar op slot doet.
...sommige topics al heel oud zijn.
...en blijkbaar in een behoefte voorzien.
...sommige topics al heel oud zijn.
...en blijkbaar in een behoefte voorzien.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
... JvdG ineens topics aan het sluiten is?
... ik me afvraag waarom?
... de bedoelde topics voorzien in behoefte?
... ik blijkbaar niet over mijn privé-omstandigheden mag uitweiden?
... ik me afvraag waarom?
... de bedoelde topics voorzien in behoefte?
... ik blijkbaar niet over mijn privé-omstandigheden mag uitweiden?

refo en Mister, het Modteam komt nog met een verklaring over deze gang van zaken.....
... er nog wel een stuk of 20 van zulke onzin-topics zijn...
...die voor mij ook niet hoeven...
... maar blijkbaar erg in trek zijn...
...vooral bij de dames...
...die voor mij ook niet hoeven...
... maar blijkbaar erg in trek zijn...
...vooral bij de dames...
--------------
... ik dat op prijs stel!
... ik toch wel denk dat dat beter in een andere volgorde kan?
... ik toch wel denk dat dat beter in een andere volgorde kan?
...ik de actie van jvdg zeer waardeer.
...ik hoop dat hij hier nog even mee doorgaat.
...refoforum de laatste tijd meer een leuterforum geworden is
...jvdg nu op de goede weg is om dat terug te draaien !
...er nog een heel aantal topics zijn die wat mij betreft gesloten kunnen worden.
...ik hoop dat hij hier nog even mee doorgaat.
...refoforum de laatste tijd meer een leuterforum geworden is
...jvdg nu op de goede weg is om dat terug te draaien !
...er nog een heel aantal topics zijn die wat mij betreft gesloten kunnen worden.
Het team sloot niet, want je zei 'ik vind'...jvdg schreef:refo en Mister, het Modteam komt nog met een verklaring over deze gang van zaken.....
--------------
... er nog 3 weken zijn tot 25 juli?
Scherpzinnig hoor......refo schreef:Het team sloot niet, want je zei 'ik vind'...jvdg schreef:refo en Mister, het Modteam komt nog met een verklaring over deze gang van zaken.....
Maar de Mods vormen toch een éénheid ter voorkoming van.........
... ik voorstel om één afdeling te creëren, genaamd 'Theekrans'
... waar alle familiebijzonderheden, -narigheden, tutteltjes en dingetjes besproken kunnen worden
... ik me afvraag hoe we RF'ers kunnen werven die wat meer geïnteresseerd zijn in de wat minder theekransgeoriënteerde topics

... waar alle familiebijzonderheden, -narigheden, tutteltjes en dingetjes besproken kunnen worden
... ik me afvraag hoe we RF'ers kunnen werven die wat meer geïnteresseerd zijn in de wat minder theekransgeoriënteerde topics

Afgewezen schreef:... ik voorstel om één afdeling te creëren, genaamd 'Theekrans'
... ik me afvraag hoe we ook RF'ers kunnen werven die meer geïnteresseerd in de wat minder theekransgeoriënterde topics

Al die andere zaken kunnen per PB of de chat worden besproken.
het hier erg gezellig vind worden;)
ahum..
maar ja, tja, wat maakt het jullie uit eigenlijk, wat ik vind....
groot gelijk,

ahum..
maar ja, tja, wat maakt het jullie uit eigenlijk, wat ik vind....
groot gelijk,

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
....ik steeds denk dat het zaterdag is
....omdat het hier Independence day is
....en iedereen dus vrij is
....wij al naar de parade zijn geweest met gratis ice cream voor iedereen..
....omdat het hier Independence day is
....en iedereen dus vrij is
....wij al naar de parade zijn geweest met gratis ice cream voor iedereen..

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Beste mensen,
Graag jullie welwillende aandacht voor het volgende.
Zoals jullie ongetwijfeld weten, is de primaire doelstelling van dit forum om een platform te bieden voor theologische discussies voor mensen uit de gereformeerde gezindte. Omdat de laatste tijd er in verhouding veel topics actief waren die niet daarop gericht zijn, hebben we besloten het aantal topics die niet gericht is op deze doelstelling te beperken.
Ons voorstel is om de gezelligheids-topics te groeperen in een beperkt aantal topics, zoals het Wist u dat topic.
Met vriendelijke groeten,
Uw Moderator-team
PS> Om ongewenste discussie over het modereerbeleid te voorkomen, maak ik het topic meteen read-only.
...
Enerzijds begrip
Anderzijds onbehagen...
waar ga je de grens leggen.... en op welke manier....
Zoals jullie ongetwijfeld weten, is de primaire doelstelling van dit forum om een platform te bieden voor theologische discussies voor mensen uit de gereformeerde gezindte. Omdat de laatste tijd er in verhouding veel topics actief waren die niet daarop gericht zijn, hebben we besloten het aantal topics die niet gericht is op deze doelstelling te beperken.
Ons voorstel is om de gezelligheids-topics te groeperen in een beperkt aantal topics, zoals het Wist u dat topic.
Uw Moderator-team
PS> Om ongewenste discussie over het modereerbeleid te voorkomen, maak ik het topic meteen read-only.
...
Enerzijds begrip
Anderzijds onbehagen...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Oude-Waarheid
Bij elke beslissing hoe dan ook zijn er voor en tegenstandershenriët schreef:Beste mensen,
Uw Moderator-team
...
Enerzijds begrip
Anderzijds onbehagen...
daar ontkom je gewoon niet aan.
Dit wilde ik even kwijt Henriët