Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
een poststuk voor iemand op m'n vorige adres, met een toch wel héél andere naam.........de sukkels bij de sortering!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
een rekening van de zorgverzekeraar. Van medicatie die ik van het weekend gekregen heb. Als ik mijn geld terug vraag meot ik er wel 3 tot 4 weken opwachten en nu krijg ik met 3 dagen de rekening op de deurmat 

'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Je bedoelt zeker post van de vorige bewoner. Tja als in een huis woont wat al 1 of meerdere 'vorige bewoners' heeft gekend, dan is het echt niet verwonderlijk dat je daar nogal eens post van krijgt. Uit de sortering kan ikzelf elke dag wel wat brieven uithalen. Ligt er ook vaak in wat voor je wijk je woont. In een nieuwbouwwijk zal dat niet vaak voorkomen.Rens schreef:een poststuk voor iemand op m'n vorige adres, met een toch wel héél andere naam.........de sukkels bij de sortering!!
Het kan zoveel oorzaken hebben dat het verkeerd gaat. Het kan aan de afzender liggen die verhuizingen niet of nog niet heeft geregistreerd, maar de geadresseerde kan zijn verhuizing ook niet hebben doorgegeven. Dus ja wat allemaal niet kan...
- zusterelly
Ja joh, die mooi gebouwen van de zorgverzekeraars moeten ergens van betaald wordenLapressa schreef:een rekening van de zorgverzekeraar. Van medicatie die ik van het weekend gekregen heb. Als ik mijn geld terug vraag meot ik er wel 3 tot 4 weken opwachten en nu krijg ik met 3 dagen de rekening op de deurmat

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.

post die ik niet wil....
maar na goed te kijken zag ik er toch nog iets positiefs in,
deze keer niet mijn schuld

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Alleen maar rekeningen!! 

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
-In Contact(blad SGP-jongeren)
-De Saambinder
-brief van Pro-Rail
-De Saambinder
-brief van Pro-Rail
- Wilma van den Berg
sjonge het is gewoon niet eerlijk hoe vroeg sommige mensen hun post krijgen....
vindt het nogal vervelend als ik op vrijdagmiddag (half 5) m'n rooster pas krijg, stel dat er iets niet goed op staat? Dan kan ik niet meer bellen. Moet ik wachten tot maandag. (om even met een voorbeeld te komen). Is dat normaal dat er om half 5/5uur nog post wordt bezorgd?

vindt het nogal vervelend als ik op vrijdagmiddag (half 5) m'n rooster pas krijg, stel dat er iets niet goed op staat? Dan kan ik niet meer bellen. Moet ik wachten tot maandag. (om even met een voorbeeld te komen). Is dat normaal dat er om half 5/5uur nog post wordt bezorgd?
Dat kan heel goed, want officieel kan ik pas om 13.00 beginnen en als ik veel post en ook nog huis-aan-huis folders bij me heb dan ben ik zo 4 uur bezig. Jij zit waarschijnlijk in de ongelukkige situatie dat jouw postwijk als 1 van de laatste klaar is met de sortering en je ook waarschijnlijk nog eens aan het einde van die postwijk woont. De 1e postbodes gaan hier al rond 11.00 uur de straat op. Er is ook iemand met een wijk van 5 uur lopen, dus die mag dan ook wel beginnen!Lassie schreef:sjonge het is gewoon niet eerlijk hoe vroeg sommige mensen hun post krijgen....![]()
wij hebben een hele slome.......
maar hier zijn ze gewoon mega laat. En soms gewoon vroeg.. pas een paar keer om 2 uur.....Eigenlijk kun je er niet van op aan.
maar hier zijn ze gewoon mega laat. En soms gewoon vroeg.. pas een paar keer om 2 uur.....Eigenlijk kun je er niet van op aan.
ik hoor de brievenbus klepperen, en zo te horen valt er een heleboel op de tegels...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- sweelinck 25
- De Saambinder
- De Kampioen
- Gezindsgids
- In Contact(SGP-Jongeren)
- De Kampioen
- Gezindsgids
- In Contact(SGP-Jongeren)
- InContact
- Saambinder
zoals wel meer mensen hier
- Saambinder

the only thing is following that Light
Hier o.a. ook. Overigens ben ik het niet eens met een aantal dingen die in de InContact staan, ga maar eens een mailtje sturen.HenriekeK schreef:- InContact
- Saambinder