Wat bracht de post vandaag o.a.?

Rens

Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?

Bericht door Rens »

een poststuk voor iemand op m'n vorige adres, met een toch wel héél andere naam.........de sukkels bij de sortering!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Lapressa

Bericht door Lapressa »

een rekening van de zorgverzekeraar. Van medicatie die ik van het weekend gekregen heb. Als ik mijn geld terug vraag meot ik er wel 3 tot 4 weken opwachten en nu krijg ik met 3 dagen de rekening op de deurmat :fi
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Rens schreef:een poststuk voor iemand op m'n vorige adres, met een toch wel héél andere naam.........de sukkels bij de sortering!!
Je bedoelt zeker post van de vorige bewoner. Tja als in een huis woont wat al 1 of meerdere 'vorige bewoners' heeft gekend, dan is het echt niet verwonderlijk dat je daar nogal eens post van krijgt. Uit de sortering kan ikzelf elke dag wel wat brieven uithalen. Ligt er ook vaak in wat voor je wijk je woont. In een nieuwbouwwijk zal dat niet vaak voorkomen.
Het kan zoveel oorzaken hebben dat het verkeerd gaat. Het kan aan de afzender liggen die verhuizingen niet of nog niet heeft geregistreerd, maar de geadresseerde kan zijn verhuizing ook niet hebben doorgegeven. Dus ja wat allemaal niet kan...
zusterelly

Bericht door zusterelly »

Lapressa schreef:een rekening van de zorgverzekeraar. Van medicatie die ik van het weekend gekregen heb. Als ik mijn geld terug vraag meot ik er wel 3 tot 4 weken opwachten en nu krijg ik met 3 dagen de rekening op de deurmat :fi
Ja joh, die mooi gebouwen van de zorgverzekeraars moeten ergens van betaald worden :fi
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
henriët

Bericht door henriët »

:( :(
post die ik niet wil....
maar na goed te kijken zag ik er toch nog iets positiefs in,
deze keer niet mijn schuld :humhihi
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Alleen maar rekeningen!! :fi
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

-In Contact(blad SGP-jongeren)
-De Saambinder
-brief van Pro-Rail
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Nog niets...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Lassie

Bericht door Lassie »

sjonge het is gewoon niet eerlijk hoe vroeg sommige mensen hun post krijgen.... :mad

vindt het nogal vervelend als ik op vrijdagmiddag (half 5) m'n rooster pas krijg, stel dat er iets niet goed op staat? Dan kan ik niet meer bellen. Moet ik wachten tot maandag. (om even met een voorbeeld te komen). Is dat normaal dat er om half 5/5uur nog post wordt bezorgd?
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Lassie schreef:sjonge het is gewoon niet eerlijk hoe vroeg sommige mensen hun post krijgen.... :mad

vindt het nogal vervelend als ik op vrijdagmiddag (half 5) m'n rooster pas krijg, stel dat er iets niet goed op staat? Dan kan ik niet meer bellen. Moet ik wachten tot maandag. (om even met een voorbeeld te komen). Is dat normaal dat er om half 5/5uur nog post wordt bezorgd?
Dat kan heel goed, want officieel kan ik pas om 13.00 beginnen en als ik veel post en ook nog huis-aan-huis folders bij me heb dan ben ik zo 4 uur bezig. Jij zit waarschijnlijk in de ongelukkige situatie dat jouw postwijk als 1 van de laatste klaar is met de sortering en je ook waarschijnlijk nog eens aan het einde van die postwijk woont. De 1e postbodes gaan hier al rond 11.00 uur de straat op. Er is ook iemand met een wijk van 5 uur lopen, dus die mag dan ook wel beginnen!
Lassie

Bericht door Lassie »

wij hebben een hele slome.......

maar hier zijn ze gewoon mega laat. En soms gewoon vroeg.. pas een paar keer om 2 uur.....Eigenlijk kun je er niet van op aan.
henriët

Bericht door henriët »

ik hoor de brievenbus klepperen, en zo te horen valt er een heleboel op de tegels...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

- De Saambinder
- De Kampioen
- Gezindsgids
- In Contact(SGP-Jongeren)
HenriekeK

Bericht door HenriekeK »

- InContact
- Saambinder

zoals wel meer mensen hier :haha
the only thing is following that Light
mathilde

Bericht door mathilde »

HenriekeK schreef:- InContact
- Saambinder

zoals wel meer mensen hier :haha
Hier o.a. ook. Overigens ben ik het niet eens met een aantal dingen die in de InContact staan, ga maar eens een mailtje sturen.
::bye
Gesloten