Iedereen is zekerz aan het bijkomen van de 1-april grap over de afschaffing van het refoforumjudith schreef:..dat het best stil..is..nu op't RF....

Iedereen is zekerz aan het bijkomen van de 1-april grap over de afschaffing van het refoforumjudith schreef:..dat het best stil..is..nu op't RF....
tzal best kunnenGijs83 schreef:Iedereen is zekerz aan het bijkomen van de 1-april grap over de afschaffing van het refoforumjudith schreef:..dat het best stil..is..nu op't RF....
Gijs83 schreef:Iedereen is zekerz aan het bijkomen van de 1-april grap over de afschaffing van het refoforumjudith schreef:..dat het best stil..is..nu op't RF....
JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
hmmm?Afgewezen schreef:JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
judith schreef:hmmm?Afgewezen schreef:JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
nomelissa schreef:Afgewezen schreef:hmmm?JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
I don't no![]()
![]()
![]()
![]()
(zeg ik dat goed?????!!!!)
JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
ja, vraag ik me ook af..........!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
oei...ziet er ernstig uit
what's the matter???
hé joh, we hebben allebei huisbezoek vanavond, is jouw huis al schoon?henriët schreef:martha hier blijft hangenen ze nodig moet gaan zuigen
Het is niet ernstig hoor. Ik zit alleen heel hard te balen dat ik nog steeds weinig kan met dat rare bekken van mij. Moeders die later bevallen zijn dan ik, springen en huppelen weer vrolijk rond, terwijl ik nog niet eens een kilometer kan lopen.judith schreef:ja, vraag ik me ook af..........!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:...zwaar gefrustreerd ben![]()
![]()
![]()
oei...ziet er ernstig uit
what's the matter???
Hopelijk niets ernstigst?!
nee, I don't knowmelissa schreef:judith schreef:[quote="Afgewezenhmmm?
I don't no![]()
![]()
![]()
![]()
(zeg ik dat goed?????!!!!)