Afgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you

Afgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.Afgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
Niet altijd alles negatief bekijken. Ik geniet van de quotations van Hendrikus. Zou afgewezen het zwartgallig bedoeld hebben???wim schreef: Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.
Go on, Hendrikus, keep it up!!
Misschien niet, maar dan begrijp ik haar humor niet.albion schreef:Niet altijd alles negatief bekijken. Ik geniet van de quotations van Hendrikus. Zou afgewezen het zwartgallig bedoeld hebben???wim schreef: Kom zeg. Je hoeft niet altijd zwartgallig te doen om niet moe te hoeven worden.
Go on, Hendrikus, keep it up!!
rustig maar, ik ben al wegAfgewezen schreef:Word jij nooit eens moe van jezelf?Hendrikus schreef:PS Soms hoor je mensen iets zingen dat klinkt als "Happy beurs-day". Maar dat deze week vast niet gebeurd zijnHendrikus schreef:Je vergeet nog Happy Bert-day to you
Ach, die arme jongen, en nou is z'n vakantie ook nog voorbij...helma schreef:Er is een meelezer jarig....
wie het vatten kan die vatte het![]()
Wilma van den Berg schreef:Ik dénk te weten wie er bedoeld wordt: Jarige, van harte gefeliciteerden beterschap gewenst!
henriët schreef:je zoontje???
oh ja tuurlijk, ik dacht eerst, uni... maar toen zag ik bartje... .helma schreef:henriët schreef:je zoontje???
nee, mijn broer
mijn zoontje is naar hem vernoemd