Die eerste zin (tegelijk...hanteren), wat wil je nu precies zeggen? Ik merk dat je vaker hier komt met vragen en opmerkingen waarbij ik denk: Wat wil Wim nu precies. Want ik ken je een beetje, je weet heus wel wat je hier boven water wil krijgen. Zeg dat dan gewoon, zou ik zeggen. 'Mogelijk helpende' 'andere dingen' 'de grill met een schijn des rechts hanteren'. Ik begrijp er echt niks van.Wim Anker schreef: ↑28 jan 2025, 16:48
Eens. Tegelijk komen de mogelijk helpende antwoorden niet door een topic als deze en zijn daar andere dingen voor nodig. En daarmee is de nobele motivatie hier slechts een dekmantel om de grill (om in die termen te blijven) met een schijn des rechts te hanteren.
En iedereen die de juistheid van ds. P Blok's opvattingen of uitlatingen en preken wil beoordelen a.d.h.v. zijn verleden geeft daarmee aan de Bijbel niet te vertrouwen.
En ook je laatste zin: Ik heb met grote regelmaat onder zijn gehoor gezeten en vind bepaalde dingen wel ingewikkeld. Jij werpt je op als beschermer, op basis waarvan?