Luther schreef:...ik weer een nick ontmaskerd heb.![]()

Twitteren???freek schreef:Ik verzeker je: het is mogelijk om van een forumverslaving af te komen.Mister schreef:... dit dan de 6000e posting is?
... ik het weer een mooi moment vind om te stoppen?
... ik allang weet dat ik dat toch niet doen zal?
... ik me afvraag of dat een vorm van RF-verslaving is?
... Gijs daarover beter kan oordelen als ikzelf?
Bewijs: ikzelf
Maar ja, nu heb ik weer een andere verslaving.
nu de pincode nog?Luther schreef:...ik weer een nick ontmaskerd heb.![]()
nu niet meer, vuurwerk hoor ik nuOrchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond
Ik hoor hier niets...Gabrielle schreef:nu niet meer, vuurwerk hoor ik nuOrchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond
ik zit voor te bereiden... morgen voor de klas...Orchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond
Sterkte morgen!henriët schreef:ik zit voor te bereiden... morgen voor de klas...Orchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond
en ik begreep t rekenen niet helemaal:)
en gym was ook een puzzel
thanks..Orchidee schreef:Sterkte morgen!henriët schreef:ik zit voor te bereiden... morgen voor de klas...Orchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond
en ik begreep t rekenen niet helemaal:)
en gym was ook een puzzel
Gek idee voor mij dat jij nog les moet geven morgen![]()
Wij hebben hier al lekker vakantie...............7 weken lang
Hopelijk heb je toch lekker geslapen en heb je iets ervaren van psalm 3henriët schreef:ik allang had moeten slapen
dat niet lukte door omstandigheden
ik nu maar een poging ga doen
Volgens mij is dat officieel verboden, maar ik denk dat de politie deze keer een oogje dichtkneep. Nu nog afwachten wat het zondagavond wordt...Gabrielle schreef:nu niet meer, vuurwerk hoor ik nuOrchidee schreef:het hier wel verdacht stil is vanavond