Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Gisteravond liepen wij onze straat uit en meteen waren we omringd met medekerkgangers.
Dat is al lange tijd niet gebeurd.
Af en toe sloegen mensen linksaf, dan weer rechtsaf totdat wij bij onze eigen kerk aan kwamen.
Ondanks het feit dat wij allemaal onze eigen kerk ingingen, voelden we toch een bepaalde verbondenheid.
Dat mis je als je met de auto gaat.
Dat is al lange tijd niet gebeurd.
Af en toe sloegen mensen linksaf, dan weer rechtsaf totdat wij bij onze eigen kerk aan kwamen.
Ondanks het feit dat wij allemaal onze eigen kerk ingingen, voelden we toch een bepaalde verbondenheid.
Dat mis je als je met de auto gaat.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een jurkje kunnen vinden van goede lengte.
(70% korting).

O is het gelukt? Fijn voor je, en zo te lezen nog een bofprijsje bovendien.Lassie schreef:Een jurkje kunnen vinden van goede lengte.(70% korting).

Ja en via mp heb ik er nog 1 weten te scoren (andere kleur). Nieuw, wel 5 euro duurder. Maar ben al blij als kleding goed zit (en staat).
Ik luister graag naar Bach. Om niet altijd voor dezelfde beroemde stukken te kiezen, besloot ik een tijdje geleden om gewoon bij BWV1 te beginnen. En juist in dit Hemelvaartsweekend ben ik bij BWV43: Gott fähret auf mit Jauchzen.
Bedenken wat voor relaxte, leuke, fijne dingen ik ga doen als ik morgen eindelijk de examencorrectie af heb.
De realiteit is dat dan enorme stapels met tweede correctie klaar liggen, maar daar probeer ik omheen te denken.
De realiteit is dat dan enorme stapels met tweede correctie klaar liggen, maar daar probeer ik omheen te denken.
Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Dat lijkt me wel meer dan een kleine vreugde!Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
Fijn voor je.
Dat lijkt me een grote vreugde!! Echt heel fijn!Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
Echt ontroerend om te lezen. Ik ben met jou verheugd .Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat een heerlijk moment voor je!Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
Hora est!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
O wat heerlijk voor je.Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
Je kijkt zeker in elke spiegel waar je langsloopt.

Wat fijn voor je!!!Orchidee schreef:Voor het eerst, na helemaal kaal geweest te zijn weer een "model" laten knippen in m'n haar
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Gisteren aan twee moslimvrouwen het evangelie naar Johannes in het Arabisch gegeven.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?