mmm... zo ken ik ze geen van beiden...Marnix schreef:Hmmm... lekker. Met guacamolesaus? Dat vind ik zo lekker. Of gewoon met zure room!Yummie
hier wordt het met kip, ui, paprika, prei, taugé en seasoning mix burrito
mmm... zo ken ik ze geen van beiden...Marnix schreef:Hmmm... lekker. Met guacamolesaus? Dat vind ik zo lekker. Of gewoon met zure room!Yummie
Oke, dat is met meer oosterse invloeden. Oosterse wraps... en daar hoort dan geen zure room of guacamole bij. De mexicaanse keuken kent het wel. Dan maak je de wraps met gehakt, ui, paprika, tomaat en een rode peper of jalapeno... Seasoning mix of taco mix er door... en dan kan het met guacamole of zure room. De wat pikantere mix vormt en de zure room vormen dan een verfrissend contrast, zorgt dat het niet te pittig is etc. Kan ik wel aanbevelen om eens te proberen.MarthaMartha schreef:mmm... zo ken ik ze geen van beiden...Marnix schreef:Hmmm... lekker. Met guacamolesaus? Dat vind ik zo lekker. Of gewoon met zure room!Yummie
hier wordt het met kip, ui, paprika, prei, taugé en seasoning mix burrito
Ongetwijfeld, al neem ik aan dat er geen fruitariërs zijn hier. Daar komen wel goede computers van, overigens.jvdg schreef:Kip, satéh, hamburger, kroket, schnitzels.........
Hebben we trouwens op dit forum ook leden die vegetariër, veganist of fruitariër zijn?
Gelukkig, toch groenten erbij.MarthaMartha schreef:Hier komt friet op tafel met een pan vol gehaktballetjes...
denk dat ik er nog wel een sla bij maak (nu ik dat zo zie staan...)
goeie indruk maken....fluitje schreef:Gelukkig, toch groenten erbij.MarthaMartha schreef:Hier komt friet op tafel met een pan vol gehaktballetjes...
denk dat ik er nog wel een sla bij maak (nu ik dat zo zie staan...)![]()