Gebed gevraagd

Pjotr92

Re: Gebed gevraagd

Bericht door Pjotr92 »

Een jaar na het stoppen ben ik weer terug begonnen met dezelfde antidepressiva. Het nare met dit soort middelen is alleen dat als je eraan begint dat je klachten dan eerst juist erger worden..

Dit schreef ik gisteren in een appgroep:

Het gaat mentaal weer bagger.. alles zwart in m'n hoofd. Het lijkt wel een soort groot zwart monster wat alle ruimte in m'n hoofd opslokt.. 😭

Het mag ongeveer tweeënhalve week zo gaan volgens de psychiater. Daarna zou ik iets positiefs moeten gaan merken.. zit nu op 9 dagen dus ongeveer op de helft. Maar een uur lijkt op dit moment echt vreselijk lang te duren.. dus nog een keer 9 dagen voelt ook als enorm lang..
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Wat moeilijk en akelig! Heel veel Sterkte in alles!
Goed dat je dit deelt zodat we kunnen proberen om je last mee te dragen in onze gebeden..

🙏🏼
helma

Bericht door helma »

Wat moeilijk voor je! Mooi dat je kwetsbaar durft te zijn en het in dit gebedstopic plaatst.
KDD

Bericht door KDD »

Pjotr92 schreef: Gisteren, 21:39 Een jaar na het stoppen ben ik weer terug begonnen met dezelfde antidepressiva. Het nare met dit soort middelen is alleen dat als je eraan begint dat je klachten dan eerst juist erger worden..

Dit schreef ik gisteren in een appgroep:

Het gaat mentaal weer bagger.. alles zwart in m'n hoofd. Het lijkt wel een soort groot zwart monster wat alle ruimte in m'n hoofd opslokt.. 😭

Het mag ongeveer tweeënhalve week zo gaan volgens de psychiater. Daarna zou ik iets positiefs moeten gaan merken.. zit nu op 9 dagen dus ongeveer op de helft. Maar een uur lijkt op dit moment echt vreselijk lang te duren.. dus nog een keer 9 dagen voelt ook als enorm lang..
Sterkte. Ik ben thuis met een zware griep vandaag en dat is al beroerd. Maar dat is niets vergeleken met wat je hier neer schrift.
Plaats reactie