Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
- Wilma van den Berg
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten..
Dit keer een beetje vreemde combinatie vind ik, maar wel lekker: rundergehakt, kreukelfriet en worteltjes. Als toetje vanillevla en yoghurt met sap
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik zit nu aan een flink groot stuk Roquefort......mmmmmmmmmmmmmmmm
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wilma van den Berg schreef:Tsja, soms moet je gewoon even gek doen om de volgende dag weer normaal te doenhenriët schreef:3 broodjes..
rol mentos..
taartje..
en verder eigenlijk niks zit ik te bedenken.. wat een gekke dag...vandaag mn trek als ik al die lekkere dingen hier lees...
we gaan zo maar s aan n wijntje.. met een chippie ofzo.. oh nee, jean heeft allerlei salades meegenomen voor op n toastje..
en ik zei nog..'maar we hebben toch heeelemaal geen verjaardag', toch lekker...![]()

de volgende dag... ben benieuwd wanneer die aanbreekt

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Waarschijnlijk over een paar kleine uurtjeshenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Tsja, soms moet je gewoon even gek doen om de volgende dag weer normaal te doenhenriët schreef:3 broodjes..
rol mentos..
taartje..
en verder eigenlijk niks zit ik te bedenken.. wat een gekke dag...vandaag mn trek als ik al die lekkere dingen hier lees...
we gaan zo maar s aan n wijntje.. met een chippie ofzo.. oh nee, jean heeft allerlei salades meegenomen voor op n toastje..
en ik zei nog..'maar we hebben toch heeelemaal geen verjaardag', toch lekker...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de volgende dag... ben benieuwd wanneer die aanbreekt

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Opgebakken zuurkool met een lekkere bruine korst.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
Wij hebben voor het eerst in ons leven (zover wij ons kunnen herinneren) schorseneren gegeten. Wij vonden het niet lekker 

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
ik ken wel het liedje van Drs. P "Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei" maar gegeten heb ik die schorseneren nog nooit. Kennelijk niks gemist....zusterelly schreef:Wij hebben voor het eerst in ons leven (zover wij ons kunnen herinneren) schorseneren gegeten. Wij vonden het niet lekker
~~Soli Deo Gloria~~
Ze zijn best te pruimen hoor!Hendrikus schreef:ik ken wel het liedje van Drs. P "Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei" maar gegeten heb ik die schorseneren nog nooit. Kennelijk niks gemist....zusterelly schreef:Wij hebben voor het eerst in ons leven (zover wij ons kunnen herinneren) schorseneren gegeten. Wij vonden het niet lekker

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- zusterelly
Zo zie je maar weer: smaken verschillen...-DIA- schreef:Ze zijn best te pruimen hoor!Hendrikus schreef:ik ken wel het liedje van Drs. P "Knolraap en Lof, Schorseneren en Prei" maar gegeten heb ik die schorseneren nog nooit. Kennelijk niks gemist....zusterelly schreef:Wij hebben voor het eerst in ons leven (zover wij ons kunnen herinneren) schorseneren gegeten. Wij vonden het niet lekker
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- MarthaMartha
boerenkool met worst
(niet dat ik dat lekker vind, maar mijn buurvrouw schoof een bordje door de deur - de lieverd!!!)
(niet dat ik dat lekker vind, maar mijn buurvrouw schoof een bordje door de deur - de lieverd!!!)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
tsja... ik hou erg veel van zuurkool schotel. hmmmm
Vanavond eten wij: pannenkoeken of aardappels/groente/vlees.
Vanavond eten wij: pannenkoeken of aardappels/groente/vlees.
hutspot

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
bbrrrrrrrrjudith schreef:hutspot![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
lasagne, broodjes bapao en een salade 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
pannenkoeken met daarop: gehakt en sate saus.