Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wat een saaie bedoening...is dat altijd zo

Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wat een saaie bedoening...is dat altijd zo![]()
Tja heb ook even om het hoekje gekeken maar ook 0,0Orchidee schreef:Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wacht dan ook even op mijOude-Waarheid schreef:Tja heb ook even om het hoekje gekeken maar ook 0,0Orchidee schreef:Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
![]()
![]()
was wel laat 23.48
eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Tja, misschien gewoon een keertje afspreken:)Orchidee schreef:Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
henriët schreef:Tja, misschien gewoon een keertje afspreken:)Orchidee schreef:Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat tijd heb:)
En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
uh...hikIchtus schreef:En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wablief???Oude-Waarheid schreef:OOOOOOO dacht dat jij wat anders ging doenjudith schreef:nobody....?![]()
![]()
nou idd.. die wijn he.. best lekker, maar op t moment ben ik bob.Ichtus schreef:En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Mister schreef:henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()