Wat bracht de post vandaag o.a.?
Re: Wat bracht de post vandaag o.a.?
een felicitatiekaart
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Postbode Jeroen bracht vandaag:
-niet zo'n mooie brief van het UWV, moet ik het nog maar eens met jobcoach over hebben!
-brief van het re-integratiebureau
-HAH: AH Bonus, Karwei
-niet zo'n mooie brief van het UWV, moet ik het nog maar eens met jobcoach over hebben!
-brief van het re-integratiebureau
-HAH: AH Bonus, Karwei
Daar is het UWV heel goed in... :evilGijs83 schreef: -niet zo'n mooie brief van het UWV, ...
Niets meer als een paar foldertjes... die gelijk de oud papierbak in gaan 
't Was trouwens weer een onbekende, chagrijnige postbode.. Waar is de tijd dat je wist dat de post voor 10:00 uur in de bus ligt, hij je vrolijk gedag zei en dat je wist wie er kwam.
(ik wordt oud of nostalgie?
)

't Was trouwens weer een onbekende, chagrijnige postbode.. Waar is de tijd dat je wist dat de post voor 10:00 uur in de bus ligt, hij je vrolijk gedag zei en dat je wist wie er kwam.

Nee, die postbodes van tegenwoordig, 't is niet meer wat het geweest isBJD schreef:'t Was trouwens weer een onbekende, chagrijnige postbode.. Waar is de tijd dat je wist dat de post voor 10:00 uur in de bus ligt, hij je vrolijk gedag zei en dat je wist wie er kwam.(ik wordt oud of nostalgie?
)

~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
een kaartje
twee boekjes die ik heb gekocht via mp
en nog wat zakelijk post
twee boekjes die ik heb gekocht via mp
en nog wat zakelijk post
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hier ookHendrikus schreef:Iets wat ik niet besteld had

Waarom rijden jullie dan ook zo hard?jvdg schreef:Hier ookHendrikus schreef:Iets wat ik niet besteld had
da's nou echt een staaltje van lichtelijk en onverhoord conclusies trekkenTiberius schreef:Waarom rijden jullie dan ook zo hard?jvdg schreef:Hier ookHendrikus schreef:Iets wat ik niet besteld had

maar deze keer heb je geen gelijk, Tibbertje

~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius schreef:Waarom rijden jullie dan ook zo hard?jvdg schreef:Hier ookHendrikus schreef:Iets wat ik niet besteld had

Vroegehhhhh was alles beterHendrikus schreef:Nee, die postbodes van tegenwoordig, 't is niet meer wat het geweest isBJD schreef:'t Was trouwens weer een onbekende, chagrijnige postbode.. Waar is de tijd dat je wist dat de post voor 10:00 uur in de bus ligt, hij je vrolijk gedag zei en dat je wist wie er kwam.(ik wordt oud of nostalgie?
)

BOUWTEKENING

Van.....?Lassie schreef:BOUWTEKENING![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verhoogd dak.