... ik vanavond naar Bijbelkring moet

... ik daarna nog een verjaardag heb.

Jarig op deze datum? Dat kan er maar één zijn...Afgewezen schreef:... ik daarna nog een verjaardag heb.
Zij zien alleen maar een gewoon boek, wij kennen de Auteur!Daphne schreef:... Ik het afschuwelijk moeilijk vind dat niet christenen niet begrijpen dat een christen de waarden en normen uit de Bijbel hoog hebben staan.
als je maar niet bedoelt dat je niet langskomt vanavond, want ik heb net mijn huis netjeshenriët schreef:ik nu pas in de gaten heb dat het 1 april is!!!
ga ik nog ff gebruik van maken
groetjes
wel dus... ik heb de hele avond zitten wachten..........MarthaMartha schreef:als je maar niet bedoelt dat je niet langskomt vanavond, want ik heb net mijn huis netjeshenriët schreef:ik nu pas in de gaten heb dat het 1 april is!!!
groetjes
zusterelly schreef:Ik vanavond naar de vrouwenvereniging ben geweest.
Helma daar ook was..............![]()
Ze hing daar aan de muur
Tiberius schreef:Jarig op deze datum? Dat kan er maar één zijn...Afgewezen schreef:... ik daarna nog een verjaardag heb.
Feliciteer hem maar hartelijk.
I LOVE YOU!!!!MarthaMartha schreef:wel dus... ik heb de hele avond zitten wachten..........MarthaMartha schreef:als je maar niet bedoelt dat je niet langskomt vanavond, want ik heb net mijn huis netjeshenriët schreef:ik nu pas in de gaten heb dat het 1 april is!!!
groetjes
je me hiermee herinnert aan mooie vervlogen tijden...Wilma van den Berg schreef:...ik tussen de middag eens heerlijk bij mijn grootouders heb gegeten?
...het echt gezellig was!