Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!

ik krijg er een brok van in m'n keel.................Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!
een écht aanwinst zou Daphne als Mod zijn...................jvdg schreef:Ik vraag me af of een Mod zichzelf kan verbannen.Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!
:mrgreen: :mrgreen:
Gaan we met Mod-der gooien, Mod???????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Ik vraag me af of een Mod zichzelf kan verbannen.Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!
NIEUWE SPORT UITGEVONDEN: MODERATORTJE SMIJTEN!!!!!!!Mariavt schreef:Gaan we met Mod-der gooien, Mod???????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jvdg schreef:Ik vraag me af of een Mod zichzelf kan verbannen.Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!
pollen???????????????????????Breekijzertje schreef:Een snotneus......hooikoorts...............brrrrrrrrr..
Kan ook gewoon van graspollen zijn hoor! :roll:Breekijzertje schreef:Ik denk het.....ben er nog niet achter wat het precies is.....van welke boom/struik ofzo......Rens schreef:pollen???????????????????????Breekijzertje schreef:Een snotneus......hooikoorts...............brrrrrrrrr..
Nou ik zal je een geheimpje vertellen......................Breekijzertje schreef:Niet te lang forummen............Mariavt schreef:Pijn in mijn ruggetje.
Rens schreef:een écht aanwinst zou Daphne als Mod zijn...................jvdg schreef:Ik vraag me af of een Mod zichzelf kan verbannen.Breekijzertje schreef:.....'k heb in de wandelgangen vernomen dat ik een uitstekende mod zou zijn.......ik zou het met beide handen aangrijpen en de grootste raddraaiers hier levenslang bannen!!!