Je moet beter opletten, want ik zei al dat het niet klopt.MGG schreef: ↑04 jul 2024, 15:56Het ontkracht mijn vermoeden niet. Dat gebeurt pas als Profesto zegt dat het niet klopt. Het is mij een raadsel hoe jouw gedachtegang loopt.DDD schreef: ↑04 jul 2024, 15:42 Natuurlijk maakt dat het wel onjuist. Dat was immers het hele punt.
MGG schreef: ↑03 jul 2024, 22:55Ik pleit niet voor geen woning geven. Ik pleit voor het stoppen van voortrekken. De regering is zelf ook medeverantwoordelijk voor de instroom. Jij wil het afwentelen op de huidige Nederlandse bevolking en ik niet. Blijkbaar vind jij het naastenliefde om eigen inwoners te duperen. Ik vermoed zomaar dat jij ruim bij kas zit en een mooie koopwoning heb. Als dit vermoeden niet juist is hoor ik het graag.
Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Re: Een kabinet van PVV, VVD, NSC en BBB
Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Ja, ik las net dat het debat geschorst werd omdat Schoof een tweet van Agema moest gaan lezen?parsifal schreef: ↑04 jul 2024, 16:07 Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.

Wat is dit voor vertoning joh!
Ik dacht na alle berichten hier: ik zal de livestream eens kijken, maar kwam juist online bij de schorsing. Wat is dit, kabinet Twitter I? 

Ik moest hier ook nog aan denken.Profesto schreef: ↑21 mei 2024, 13:19 Ik heb grote bezwaren tegen Wilders als premier, met name vanwege de anti rechtsstatelijke uitspraken over journalisten, rechters en het parlement die hij in het verleden heeft gedaan.
Toch denk ik steeds vaker: laat hem alsjeblieft premier van dit kabinet worden, en dat het dan daarna hopelijk maar voorbij is voor de PVV.
Ik denk dat we vandaag het grootste nadeel van Wilders die kamerlid blijft gezien hebben: hij kan gewoon vanuit de kamer ongefilterd blijven roeptoeteren.

We moeten meer politici hebben als Bontenbal, Stoffer, Bikker e.a. die op normale toon, positief-kritisch, met een open blik kunnen debatteren en politiek bedrijven.Profesto schreef: ↑04 jul 2024, 16:14Ja, ik las net dat het debat geschorst werd omdat Schoof een tweet van Agema moest gaan lezen?parsifal schreef: ↑04 jul 2024, 16:07 Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.![]()
Zowel politici aan de linker- (DENK/SP/GL-PvdA) als de rechterkant van het spectrum (PVV, FvD) stellen zeer teleur.
We zijn nog steeds op zoek naar de nieuwe bestuurscultuur...
-
Blijkbaar was ik vanmorgen nog niet goed wakker. Stel dat je zelf op een wachtlijst staat, dan heb ik respect voor het feit dat je langer wil wachten om statushouders voorhang te geven.Profesto schreef: ↑04 jul 2024, 16:04Je moet beter opletten, want ik zei al dat het niet klopt.MGG schreef: ↑04 jul 2024, 15:56Het ontkracht mijn vermoeden niet. Dat gebeurt pas als Profesto zegt dat het niet klopt. Het is mij een raadsel hoe jouw gedachtegang loopt.DDD schreef: ↑04 jul 2024, 15:42 Natuurlijk maakt dat het wel onjuist. Dat was immers het hele punt.
MGG schreef: ↑03 jul 2024, 22:55
Ik pleit niet voor geen woning geven. Ik pleit voor het stoppen van voortrekken. De regering is zelf ook medeverantwoordelijk voor de instroom. Jij wil het afwentelen op de huidige Nederlandse bevolking en ik niet. Blijkbaar vind jij het naastenliefde om eigen inwoners te duperen. Ik vermoed zomaar dat jij ruim bij kas zit en een mooie koopwoning heb. Als dit vermoeden niet juist is hoor ik het graag.
Tijdens het kletsen met collega's onder de lunch zei ik vandaag dat ik niet verwachtte dat dit kabinet langer dan twee jaar zit. Ik vraag me nu af of twee maanden al niet een heel hoge schatting is.ZWP schreef: ↑04 jul 2024, 16:20We moeten meer politici hebben als Bontenbal, Stoffer, Bikker e.a. die op normale toon, positief-kritisch, met een open blik kunnen debatteren en politiek bedrijven.Profesto schreef: ↑04 jul 2024, 16:14Ja, ik las net dat het debat geschorst werd omdat Schoof een tweet van Agema moest gaan lezen?parsifal schreef: ↑04 jul 2024, 16:07 Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.![]()
Zowel politici aan de linker- (DENK/SP/GL-PvdA) als de rechterkant van het spectrum (PVV, FvD) stellen zeer teleur.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
Nu 20 minuten debat: ik vind het bewonderingswaardig hoe onverstoorbaar en standvastig Schoof blijft. Ik weet het, hij heeft weinig keus, maar jongens, wat zijn de druiven zuur.
Als dit de eerste debatten zijn, hoe gaan de debatten in de toekomst (al vraag ik mij af welke...) er uit zien?!
Eén ding is zeker: dit soort debatten werkt bepaald niet mee aan meer vertrouwen in de politiek...Edelweiss schreef: ↑04 jul 2024, 16:55Nu 20 minuten debat: ik vind het bewonderingswaardig hoe onverstoorbaar en standvastig Schoof blijft. Ik weet het, hij heeft weinig keus, maar jongens, wat zijn de druiven zuur.
Als dit de eerste debatten zijn, hoe gaan de debatten in de toekomst (al vraag ik mij af welke...) er uit zien?!
Nee, maar dat is volgens mij ook helemaal niet het doel van Wilders. Uit alles blijkt vandaag dat ze helemaal niet willen regeren. Ik begin te denken dat de tactiek is om het kabinet zsm weer op te blazen, als ik Wilders zo bezig zie.
Eens met Inwoner en Profesto. Het is toch erg jammer, want er is een berg werk te doen. Ik ben inmiddels afgehaakt, ik kan dit echt niet aanzien. Wat is dit tenenkrommend zeg.
Nou... Bontenbal maakte wel een heel rottige schuiver. Al bood hij zijn excuus aan. Dat siert hem. Verder is het een dwaze vertoning inderdaad. Ik schaam me. Tjongejonge.ZWP schreef: ↑04 jul 2024, 16:20We moeten meer politici hebben als Bontenbal, Stoffer, Bikker e.a. die op normale toon, positief-kritisch, met een open blik kunnen debatteren en politiek bedrijven.Profesto schreef: ↑04 jul 2024, 16:14Ja, ik las net dat het debat geschorst werd omdat Schoof een tweet van Agema moest gaan lezen?parsifal schreef: ↑04 jul 2024, 16:07 Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.![]()
Maar wel gewoon meteen zijn verontschuldigingen aangeboden. Zoals het hoort.Ad Anker schreef: ↑04 jul 2024, 17:34Nou... Bontebal maakte wel een heel rottige schuiver. Al bood hij zijn excuus aan. Verder is het een dwaze vertoning inderdaad. Ik schaam me. Tjongejonge.ZWP schreef: ↑04 jul 2024, 16:20We moeten meer politici hebben als Bontenbal, Stoffer, Bikker e.a. die op normale toon, positief-kritisch, met een open blik kunnen debatteren en politiek bedrijven.Profesto schreef: ↑04 jul 2024, 16:14Ja, ik las net dat het debat geschorst werd omdat Schoof een tweet van Agema moest gaan lezen?parsifal schreef: ↑04 jul 2024, 16:07 Alles goed en wel. Op het moment lijkt het me een goed idee als alle kamerleden en kabinetsleden even een paar dagen (beter nog: jaren) van twitter vertrekken. Ze kunnen er niet zo goed mee omgaan, en ook veel kamerleden kunnen niet zo goed omgaan met tweets van andere kamerleden of kabinetsleden.![]()
Een dwaze vertoning idd. Als het in het bedrijfsleven er zo aan toe zou gaan...!? Dan loop je toch gillend weg.
- J.C. Philpot
Wat een kleinzielig gedoe in de tweede kamer. Bah.
https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-politi ... ster-agema
https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-politi ... ster-agema
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield