Ik er al alles aan gedaan heb, om dat te verhelpen...
Dit geen effect heeft...
Ik denk dat hij "oud" is...
Het voor mijn dochters, na ruim 2 maanden, dit weer de eerste "normale" schooldag is...
Dit wel even wennen is...ook voor mij

Je pc misschien een keer helemaal opschonen?!Orchidee schreef:Mijn pc megatraag is...
Ik er al alles aan gedaan heb, om dat te verhelpen...
Dit geen effect heeft...
Ik denk dat hij "oud" is...
Het voor mijn dochters, na ruim 2 maanden, dit weer de eerste "normale" schooldag is...
Dit wel even wennen is...ook voor mij
henriët schreef:ik met 2 vriendinnen af had gesproken nog een keertje naar Engeland te gaan..
een van die vriendinnen nu ze getrouwd is dat wel moeilijk gaat vinden..
we haar maar eens gaan polsen hoe wat en wanneer
nu meteen?MarthaMartha schreef:henriët schreef:ik met 2 vriendinnen af had gesproken nog een keertje naar Engeland te gaan..
ik duik onderhenriët schreef:nu meteen?MarthaMartha schreef:henriët schreef:ik met 2 vriendinnen af had gesproken nog een keertje naar Engeland te gaan..
Nee, dat wordt moeilijk, kijk met een kindje kan je snel weg, maar met meerdere kinderen moet je toch wel eea regelen
We vinden je welMarthaMartha schreef:ik duik onderhenriët schreef:nu meteen?MarthaMartha schreef:henriët schreef:ik met 2 vriendinnen af had gesproken nog een keertje naar Engeland te gaan..
Nee, dat wordt moeilijk, kijk met een kindje kan je snel weg, maar met meerdere kinderen moet je toch wel eea regelen
Ik herinner me nog een themaMarthaMartha schreef:ik duik onderhenriët schreef:nu meteen?MarthaMartha schreef:henriët schreef:ik met 2 vriendinnen af had gesproken nog een keertje naar Engeland te gaan..
helma schreef:Ik herinner me nog een themaMarthaMartha schreef:ik duik onderhenriët schreef:nu meteen?MarthaMartha schreef:
Beloofd is Beloofd.
hebben ze in heel Emmeloord maar één preekstoel?Gijs83 schreef:...de preekstoel van Emmeloord gisteren op de kerkdienstenpagina van het RD stond?