judith schreef:Moeten we doen ja... was echt leuk toen!helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
was heel erg leuk de vorige keer en goed bezocht.![]()
Weet alleen niet of ik kan. Voorlopig niet. Misschien na 10 weken stage...

judith schreef:Moeten we doen ja... was echt leuk toen!helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
Weet alleen niet of ik kan. Voorlopig niet. Misschien na 10 weken stage...
Dan moet ik maar met de trein sjeesen.Orchidee schreef:judith schreef:Moeten we doen ja... was echt leuk toen!helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
Weet alleen niet of ik kan. Voorlopig niet. Misschien na 10 weken stage...dat duurt weer veel te lang
Misschien kan ik je wel ergens oppikken, tegen die tijdjudith schreef:Dan moet ik maar met de trein sjeesen.Orchidee schreef:judith schreef:Moeten we doen ja... was echt leuk toen!helma schreef:We kunnen het weer in Woudenberg doen; met maaltijd
Weet alleen niet of ik kan. Voorlopig niet. Misschien na 10 weken stage...dat duurt weer veel te lang
Wacht maar!Gian schreef:Ik kom alleen als Afgewezen er ook is.
Eens kijken wat ze zonder boekje te vertellen heeft
hee juudje laten we samen dan met de trein sjeesen hebben we gelijk veel bij te praten:)judith schreef:Wie weet! We zullen zien... er valt altijd wel wat te regelen![]()
Maakt mij niets uit, ik pas me aan alle data's aanJolandaOudshoorn schreef:Goed, wat wordt de datum, dames? Ik denk dat het goed is dat die uiterlijk woensdag bekend is ivm alle volle agenda's!
Zaterdag 13 oktober bestaat niet. 16 wel. Dat is overigens ook de eerste zaterdag van de herfstvakantie.JolandaOudshoorn schreef:voorstel: zaterdag 13 oktober in Woudenberg,
organisatie: Helma, MarthaMartha en Orchidee
tijd: 16.00 - 21.00
Plaats en organisatoren oké maar zaterdag 13 oktober is het pas in 2012Mister schreef:Zaterdag 13 oktober bestaat niet. 16 wel. Dat is overigens ook de eerste zaterdag van de herfstvakantie.JolandaOudshoorn schreef:voorstel: zaterdag 13 oktober in Woudenberg,
organisatie: Helma, MarthaMartha en Orchidee
tijd: 16.00 - 21.00
MM heeft helemaal gelijk. het gaat om 23 oktober. 16 oktober kan ik nl. ook niet.MarthaMartha schreef:ik denk dat de 1 een foutje is?
Jo bedoelt denk ik 23 oktober.....
(die datum noemde ze eerder)