zolang je iedere dag brood kan eten, water kan drinken en een dak boven je hoofd hebt, moet je niet klagen. en ik heb de indruk dat jij zelfs meer hebt dan dat.Bart schreef:volgevreten ??? laat je mij er ff lekker buite zo breed heb ik het al lang niet meer hoor
en ja we moeten eerst de eige mensen helpen en pas dan andere
Eigen risisco zorg 775 euro plus nog meer ellende
- JolandaOudshoorn
Re: Eigen risisco zorg 775 euro plus nog meer ellende
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft
die mensen in de regering die jouw en mij geld uitgeven en even vergeten dat er voedselbanken zijn en een koningshuis dat geld krijgt en geen euro belasting betaald maar wel een hok laat bouwen in argentinie om uit te rusten
en een brood is ook te duur
oja ik hen nog veel meer ... een zak chips
als je goed gelezen hebt stel ik voor een tijdelijke stop van 4 jaar !!! en niet voor altijd
en laten we ook eens stoppen met bepaalde subsidies aan bijvoorbeeld coc en gay pride festivals maar nee dat schijnt cultuur te zijn
pffffff
die mensen in de regering die jouw en mij geld uitgeven en even vergeten dat er voedselbanken zijn en een koningshuis dat geld krijgt en geen euro belasting betaald maar wel een hok laat bouwen in argentinie om uit te rusten
als je goed gelezen hebt stel ik voor een tijdelijke stop van 4 jaar !!! en niet voor altijd
en laten we ook eens stoppen met bepaalde subsidies aan bijvoorbeeld coc en gay pride festivals maar nee dat schijnt cultuur te zijn
pffffff
Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.Bart schreef:ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft
pffffff
Ga nu naar de dealer de nieuwe ferrari is binnen.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- JolandaOudshoorn
huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.Bart schreef:ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft
pffffff

Ik weet, mijn Verlosser leeft
da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,
gelukkig heb die villa marbella en op hawai nog
maar ja tis toch wat minder allemaal
Hoog tijd fantasie-belasting. Is meteen het hele staatsschuldprobleem opgelost.Bart schreef:da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.

en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
Het koningshuis levert per saldo geld op.Bart schreef:en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Als wij ongezond leven nu eens meer zouden belasten (de bron aanpakken en niet zoals memento het gevolg). Concreet accijns op tabak verdubbelen (minder rokers, minder zorgkosten) het accijnsgeld kan direct na de zorg stromen om de overgebleven rokers te verzorgen. Dit geld natuurlijk ook voor b.v. alcohol ,dubbele accijns (behalve voor wijn die drink ik nl. zelfmemento schreef:Hoog tijd fantasie-belasting. Is meteen het hele staatsschuldprobleem opgelost.Bart schreef:da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik hoor nog steeds erg weinig over flink snijden in de AWBZ. Dat kost pas serieus teveel geld.Bart schreef:en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
Een proefabbo op Elsevier, zoals een tevreden memento heeft genomen, zou voor jou geen kwaad kunnen.refo schreef:En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
Had je kunnen lezen hoe het in Somalië toegaat.
En dat is maar één van de zeer vele voorbeelden.
Ik pleit niet voor minder ontwikkelingsgeld, integendeel, daar kan heus nog wel een schepje op, maar ik pleit wel voor een strakke besteding van de centen, zonder dat dit tot meer bureaucratie leidt.
Als je jezelf verdiept in de werkwijze en doelen van bijv. W&D, zul je constateren dat het geld en de inzet van de mensen tot goede doelgerichte resultaten leidt.
huisman schreef:Als wij ongezond leven nu eens meer zouden belasten (de bron aanpakken en niet zoals memento het gevolg). Concreet accijns op tabak verdubbelen (minder rokers, minder zorgkosten) het accijnsgeld kan direct na de zorg stromen om de overgebleven rokers te verzorgen. Dit geld natuurlijk ook voor b.v. alcohol ,dubbele accijns (behalve voor wijn die drink ik nl. zelfmemento schreef:Hoog tijd fantasie-belasting. Is meteen het hele staatsschuldprobleem opgelost.Bart schreef:da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.
maar ja tis toch wat minder allemaal) memento is dit een goed compromis ? kunnen wij samen gaan regeren?

Verdubbeling van die accijns leidt niet tot minder ge(-mis)bruik, behalve dat dit voor een deel de schatkist wat minder leeg maakt.
Je kan natuurlijk ook kiezen voor een drooglegging, maar we hebben gezien waar dat (vooral in de USA) toeleidt.
Illegaal/smokkel/criminaliteit àlá drugs
Ojah....ik was nog vergeten te melden dat ik een verzekringsmaatschappij ga oprichten die het risico van het hogere eigen risico van € 775 gaat afdekken.
Premie € 165 per jaar; eigen risico € 50.
Premie € 165 per jaar; eigen risico € 50.
Vergeten jullie niet dat het hier slechts gaat om adviezen van ambtelijke werkgroepen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
jvdg schreef:Een proefabbo op Elsevier, zoals een tevreden memento heeft genomen, zou voor jou geen kwaad kunnen.refo schreef:En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
Had je kunnen lezen hoe het in Somalië toegaat.
En dat is maar één van de zeer vele voorbeelden.
Ik pleit niet voor minder ontwikkelingsgeld, integendeel, daar kan heus nog wel een schepje op, maar ik pleit wel voor een strakke besteding van de centen, zonder dat dit tot meer bureaucratie leidt.
Als je jezelf verdiept in de werkwijze en doelen van bijv. W&D, zul je constateren dat het geld en de inzet van de mensen tot goede doelgerichte resultaten leidt.
Gelukkig maakt de Woord en Daad - Red een Kind-alliantie zeer grote kans op een fikse subsidie in de komende vier jaar