Eigen risisco zorg 775 euro plus nog meer ellende

JolandaOudshoorn

Re: Eigen risisco zorg 775 euro plus nog meer ellende

Bericht door JolandaOudshoorn »

Bart schreef:volgevreten ??? laat je mij er ff lekker buite zo breed heb ik het al lang niet meer hoor
en ja we moeten eerst de eige mensen helpen en pas dan andere
zolang je iedere dag brood kan eten, water kan drinken en een dak boven je hoofd hebt, moet je niet klagen. en ik heb de indruk dat jij zelfs meer hebt dan dat.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Bart

Bericht door Bart »

ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft

die mensen in de regering die jouw en mij geld uitgeven en even vergeten dat er voedselbanken zijn en een koningshuis dat geld krijgt en geen euro belasting betaald maar wel een hok laat bouwen in argentinie om uit te rusten

en een brood is ook te duur

oja ik hen nog veel meer ... een zak chips

als je goed gelezen hebt stel ik voor een tijdelijke stop van 4 jaar !!! en niet voor altijd

en laten we ook eens stoppen met bepaalde subsidies aan bijvoorbeeld coc en gay pride festivals maar nee dat schijnt cultuur te zijn

pffffff
huisman

Bericht door huisman »

Bart schreef:ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft

die mensen in de regering die jouw en mij geld uitgeven en even vergeten dat er voedselbanken zijn en een koningshuis dat geld krijgt en geen euro belasting betaald maar wel een hok laat bouwen in argentinie om uit te rusten

als je goed gelezen hebt stel ik voor een tijdelijke stop van 4 jaar !!! en niet voor altijd

en laten we ook eens stoppen met bepaalde subsidies aan bijvoorbeeld coc en gay pride festivals maar nee dat schijnt cultuur te zijn

pffffff
Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.
Ga nu naar de dealer de nieuwe ferrari is binnen. :OO3
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

huisman schreef:
Bart schreef:ik heb inderdaad meer ja, daarom geef ik ook aan de kerk en weet je wie nog meer heeft

pffffff
Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.
:mdr :yahoo :nananere
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Bart

Bericht door Bart »

da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,
gelukkig heb die villa marbella en op hawai nog

maar ja tis toch wat minder allemaal
memento

Bericht door memento »

Bart schreef:
huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.
da´s toevallig ik heb ook dat probleem, zojuist me bently moeten verkopen en mijn penthouse in Monaco,

Hoog tijd fantasie-belasting. Is meteen het hele staatsschuldprobleem opgelost. :langue
Bart

Bericht door Bart »

en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
refo

Bericht door refo »

Bart schreef:en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
Het koningshuis levert per saldo geld op.

En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
huisman

Bericht door huisman »

memento schreef:
Bart schreef:
huisman schreef:Ik geef toe dat ik makkelijk praten heb. Ik verdien 3 maal de Balkenendenorm exclusief alle bonussen ga elke avond uit eten in een vijfsterrenrestaurant, moet misschien mijn zeewaardig jacht verkopen maar kan dan wel mijn privéjet houden.

Hoog tijd fantasie-belasting. Is meteen het hele staatsschuldprobleem opgelost. :langue
Als wij ongezond leven nu eens meer zouden belasten (de bron aanpakken en niet zoals memento het gevolg). Concreet accijns op tabak verdubbelen (minder rokers, minder zorgkosten) het accijnsgeld kan direct na de zorg stromen om de overgebleven rokers te verzorgen. Dit geld natuurlijk ook voor b.v. alcohol ,dubbele accijns (behalve voor wijn die drink ik nl. zelf :? ) memento is dit een goed compromis ? kunnen wij samen gaan regeren?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Bart schreef:en toch hoor ik nog steeds niet over het feit dat veel ontwikkelingsgeld in corrupte handen verdwijnt en over het koningshuis ?
Ik hoor nog steeds erg weinig over flink snijden in de AWBZ. Dat kost pas serieus teveel geld.
jvdg

Bericht door jvdg »

refo schreef:En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
Een proefabbo op Elsevier, zoals een tevreden memento heeft genomen, zou voor jou geen kwaad kunnen.
Had je kunnen lezen hoe het in Somalië toegaat.
En dat is maar één van de zeer vele voorbeelden.

Ik pleit niet voor minder ontwikkelingsgeld, integendeel, daar kan heus nog wel een schepje op, maar ik pleit wel voor een strakke besteding van de centen, zonder dat dit tot meer bureaucratie leidt.

Als je jezelf verdiept in de werkwijze en doelen van bijv. W&D, zul je constateren dat het geld en de inzet van de mensen tot goede doelgerichte resultaten leidt.
jvdg

Bericht door jvdg »

huisman schreef:
memento schreef:
Bart schreef:

Als wij ongezond leven nu eens meer zouden belasten (de bron aanpakken en niet zoals memento het gevolg). Concreet accijns op tabak verdubbelen (minder rokers, minder zorgkosten) het accijnsgeld kan direct na de zorg stromen om de overgebleven rokers te verzorgen. Dit geld natuurlijk ook voor b.v. alcohol ,dubbele accijns (behalve voor wijn die drink ik nl. zelf :? ) memento is dit een goed compromis ? kunnen wij samen gaan regeren?
:haha :haha

Verdubbeling van die accijns leidt niet tot minder ge(-mis)bruik, behalve dat dit voor een deel de schatkist wat minder leeg maakt.

Je kan natuurlijk ook kiezen voor een drooglegging, maar we hebben gezien waar dat (vooral in de USA) toeleidt.
Illegaal/smokkel/criminaliteit àlá drugs
jvdg

Bericht door jvdg »

Ojah....ik was nog vergeten te melden dat ik een verzekringsmaatschappij ga oprichten die het risico van het hogere eigen risico van € 775 gaat afdekken.
Premie € 165 per jaar; eigen risico € 50.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Vergeten jullie niet dat het hier slechts gaat om adviezen van ambtelijke werkgroepen?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
freek

Bericht door freek »

jvdg schreef:
refo schreef:En heel veel ontwikkelingsgeld komt niet in corrupte handen.
Een proefabbo op Elsevier, zoals een tevreden memento heeft genomen, zou voor jou geen kwaad kunnen.
Had je kunnen lezen hoe het in Somalië toegaat.
En dat is maar één van de zeer vele voorbeelden.

Ik pleit niet voor minder ontwikkelingsgeld, integendeel, daar kan heus nog wel een schepje op, maar ik pleit wel voor een strakke besteding van de centen, zonder dat dit tot meer bureaucratie leidt.

Als je jezelf verdiept in de werkwijze en doelen van bijv. W&D, zul je constateren dat het geld en de inzet van de mensen tot goede doelgerichte resultaten leidt.

Gelukkig maakt de Woord en Daad - Red een Kind-alliantie zeer grote kans op een fikse subsidie in de komende vier jaar :super
Plaats reactie