Vacu Move
Re: Vacu Move
Inmiddels ben ik drie kilo kwijt..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
toppie...
Mijn man is 10 kilo kwijt....
(eind juli begonnen).

Mijn man is 10 kilo kwijt....

- JolandaOudshoorn
ik was ook wat kwijt, (zo'n 2 kilo) en moet dat er weer zien aan te krijgen (en het liefst nog een beetje meer)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wauw!!henriët schreef:Inmiddels ben ik drie kilo kwijt..
ga zo door

thanks..helma schreef:wauw!!henriët schreef:Inmiddels ben ik drie kilo kwijt..
ga zo door
t gaat alleen niet zo heel snel, maar ja.
nog 7 te gaan.. maar of ik dat ga redden?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
6,5 kilo kwijt 

Ach, je vindt die kilo's vanzelf weer. Hoef je niet eens voor te zoeken.henriët schreef:6,5 kilo kwijt
Ik weet niet of je er al wat kg's bij gekregen heb...maar vooruit ik ben gul van aard...je mag wel wat van mij hebben!JolandaOudshoorn schreef:ik was ook wat kwijt, (zo'n 2 kilo) en moet dat er weer zien aan te krijgen (en het liefst nog een beetje meer)
Ik hoor het wel...
Hoef er niets voor te hebben hoor...is helemaal gratis!

Orchidee schreef:Ik weet niet of je er al wat kg's bij gekregen heb...maar vooruit ik ben gul van aard...je mag wel wat van mij hebben!JolandaOudshoorn schreef:ik was ook wat kwijt, (zo'n 2 kilo) en moet dat er weer zien aan te krijgen (en het liefst nog een beetje meer)
Ik hoor het wel...
Hoef er niets voor te hebben hoor...is helemaal gratis!

Jet heeft nergens geen last meer van hoor
zo slank als een den

nou, was dat maar waar..helma schreef:Orchidee schreef:Ik weet niet of je er al wat kg's bij gekregen heb...maar vooruit ik ben gul van aard...je mag wel wat van mij hebben!JolandaOudshoorn schreef:ik was ook wat kwijt, (zo'n 2 kilo) en moet dat er weer zien aan te krijgen (en het liefst nog een beetje meer)
Ik hoor het wel...
Hoef er niets voor te hebben hoor...is helemaal gratis!![]()
Jet heeft nergens geen last meer van hoor
zo slank als een den
uiteindelijk na de operatie was ik bij elkaar 10 kg afgevallen.
Maar er zijn nu na de decembermaand echt een aantal kg weer blijven hangen..
doe heel de week al een zeer grote poging.. maar elke dag sneuvelen mijn plannen

nu hoop ik maar dat ik vanaf volgende week echt nog ff de moed heb.. want ik wil er nog een kg of 5 af ofzo:)
vanaf volgende week mag k weer sporten, dus wie weet gaat t helemaal lukken! je hoort r nog wel van:)
Ik ben nu 6 dagen op weg en het gaat nog elke dag goed. Wat ik bijzonder knap van mezelf vind is dat er gewoon chocolade en koek in de kast ligt en ik kan het gewoon laten liggen. Voorheen was chocolade echt een verslaving.....Zoooo lekker, vooral als de maandelijkse feestdagen zich aandienen.
Maandag wegen, ben zo benieuwd wat er na een week af is.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
OK, helder. Maarre... ik wil die chocolade zo wel even komen halen. Dan is de verleiding helemaal weg...vlinder schreef:Ik ben nu 6 dagen op weg en het gaat nog elke dag goed. Wat ik bijzonder knap van mezelf vind is dat er gewoon chocolade en koek in de kast ligt en ik kan het gewoon laten liggen. Voorheen was chocolade echt een verslaving.....Zoooo lekker, vooral als de maandelijkse feestdagen zich aandienen.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- JolandaOudshoorn
En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomen
Nog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
je mag ze gratis van me hebbenJolandaOudshoorn schreef:En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomenNog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!

Tja dat ik ook al aangeboden... maar ik krijg geen reactie...henriët schreef:je mag ze gratis van me hebbenJolandaOudshoorn schreef:En ik ben heerlijk 4 kilo aangekomenNog 4,5 kilo te gaan, dan zit ik op mijn streef-gewicht!