...hij richting de botsautootjes fietste?

...hij dit keer niet alleen was?
...hij ook richting -DIA- fietste?
...ik nieuw behang voor mijn slaapkamer heb uitgezocht?
...je ontzettend veel soorten behang hebt?
Ha die Jongere, welkom terug, joh!!Jongere schreef:.. ik weer terug ben?
.. http://www.refdag.nl/artikel/1421441/Gn ... +kerk.html?
.. het erg leerzaam en gezellig was?
.. we vannacht om 00:00u de 500e geboortedag van Calvijn hebben gevierd?
.. ik getafelvoetbalt (?) heb met een forummer?
.. ik wel wat slaap gebruiken kan?
.. ik me na zo'n weekje altijd weer naar schrik over de hoeveelheid bladzijden die ik bij moet lezen op het forum?
.. ik erg teleurgesteld ben over de onderwerpen, toon en het niveau van de meeste volgeschreven bladzijden?
...ik ongeveer terzelfder tijd een bekende postbode zag fietsen?Gijs83 schreef:...net weer eens een bekende forummer zag fietsen?
...hij richting de botsautootjes fietste?![]()
...hij dit keer niet alleen was?
...hij ook richting -DIA- fietste?
...ik nieuw behang voor mijn slaapkamer heb uitgezocht?
...je ontzettend veel soorten behang hebt?
Leuk! Veel succes. Welke stukjes van Mozart?judith schreef:...ik in een groepje zit, een kwintet, met 2 klarinetten, 1 hobbo en een Cello en ik dan op mijn dwarsfluit... en dat er nu aan ons gevraagd wordt of we ergens bij een diner willen spelen?
Dat me best leuk lijkt... en we waarschijnlijk de stukjes van Mozart gaan spelen?!
Tja, we hebben nog niet echt een naam. We zijn gewoon een kwintet. Zo worden we meestal genoemt.wim schreef:Leuk! Veel succes. Welke stukjes van Mozart?judith schreef:...ik in een groepje zit, een kwintet, met 2 klarinetten, 1 hobbo en een Cello en ik dan op mijn dwarsfluit... en dat er nu aan ons gevraagd wordt of we ergens bij een diner willen spelen?
Dat me best leuk lijkt... en we waarschijnlijk de stukjes van Mozart gaan spelen?!
(Heeft dat groepje ook een naam?)
O ja: volgensmij: Adante, menuett, Molto Allegro...judith schreef:Tja, we hebben nog niet echt een naam. We zijn gewoon een kwintet. Zo worden we meestal genoemt.wim schreef:Leuk! Veel succes. Welke stukjes van Mozart?judith schreef:...ik in een groepje zit, een kwintet, met 2 klarinetten, 1 hobbo en een Cello en ik dan op mijn dwarsfluit... en dat er nu aan ons gevraagd wordt of we ergens bij een diner willen spelen?
(Heeft dat groepje ook een naam?)
Welke stukjes, ik ken ze niet uit mijn hoofd de namen, maar iedergeval: Divertemento nr 8, dacht ik... ik weet niet zeker... Ben niet zo goed in namen onthouden.
Tsss arrogantje! jij blij dat ik niet gekomen benDroelie schreef:..Ik vandaag mijn eerste vrije zaterdag sinds weken vier?
..Ik dus eerst een lekker uitgeslapen heb?
..Daarna uitgebreid ben gaan winkelen?
..Met veel kleding ben thuisgekomen
..Dit toch gemiddeld minder dan 10 euro per kledingstuk gekost heeft
..Ik daarom bijzonder trots op me eigen ben?
JolandaOudshoorn schreef:wederom een fijne en goede zondag toegewenst!madelief1983 schreef:- ik zondag ga proberen alleen met mn oudste (bijna 4) naar de kerk te gaan
- het zijn eerste keer zou zijn dat hij naar een echte dienst gaat
- het mijn eerste keer weer is dat ik "alleen" naar de kerk ga
tip:neem een boekje, schriftje en pen mee!
ik hoop dat je de onderbreking fijn vond!helma schreef:mijn man werken moet vanmiddag en een deel van de avond![]()
heel erg ongezellig op de zaterdag....