kunnen we er niet nog een paar koppelen?

daar hebben we toch de Chat voor?
En de Ikeahelma schreef:zijn er nog singles hier dan?
kunnen we er niet nog een paar koppelen?![]()
En de datingsites niet te vergeten...JolandaOudshoorn schreef:En de Ikeahelma schreef:zijn er nog singles hier dan?
???????JolandaOudshoorn schreef:En de Ikeahelma schreef:zijn er nog singles hier dan?
Tja, ken je klassieken, Bonny.....Bonny schreef:???????JolandaOudshoorn schreef:En de Ikeahelma schreef:zijn er nog singles hier dan?
daar hebben we toch de Chat voor?![]()
pfffMarthaMartha schreef:Je weet maar nooitTiberius schreef: Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.
Tuurlijk, een oud blad lust best nog wel eens een jong bokje...helma schreef:zijn er nog singles hier dan?
ik wil wel iets organiseren hoorMarthaMartha schreef:Je weet maar nooitTiberius schreef: Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.
Ja, ja,henriët schreef:ik wil wel iets organiseren hoorMarthaMartha schreef:Je weet maar nooitTiberius schreef: Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.![]()
succes verzekerd
Luther schreef:Ja, ja,henriët schreef:ik wil wel iets organiseren hoorMarthaMartha schreef:Je weet maar nooitTiberius schreef: Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.![]()
succes verzekerd
@alle minna(a)r(es)-zoekende: trap hier niet in. Voor je het weet, lig je op de BBQ
Ik heb waarschijnlijk iets gemist...ik begrijp de connecties niet helemaal meer. Klassiekers, ikea, single.....jvdg schreef:Tja, ken je klassieken, Bonny.....Bonny schreef:???????JolandaOudshoorn schreef: En de Ikea![]()
Dank je, dit is een stuk duidelijker! Maar waarom de Ikea en niet de Blokker, C&A etc.????helma schreef:de ene RF single zegt tegen de andere Rf single tijdens hun eerste date bij de Ikea:
"Geloof je in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog een keer langslopen"
Omdat íe inrichting voor z'n huis nodig had en zij hem toen naar de ikea verweesBonny schreef:Dank je, dit is een stuk duidelijker! Maar waarom de Ikea en niet de Blokker, C&A etc.????helma schreef:de ene RF single zegt tegen de andere Rf single tijdens hun eerste date bij de Ikea:
Bovendien heeft de Ikea van die gezellige ontmoetingsplaatsjes achter de kassa.JolandaOudshoorn schreef:Omdat íe inrichting voor z'n huis nodig had en zij hem toen naar de ikea verweesBonny schreef:Dank je, dit is een stuk duidelijker! Maar waarom de Ikea en niet de Blokker, C&A etc.????helma schreef:de ene RF single zegt tegen de andere Rf single tijdens hun eerste date bij de Ikea: