Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
ik een planning ga maken voor de laatste 6 weken school
vandaag gehoord heb dat de laatste week een toetsweek wordt
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
> op bezoek bij ouder echtpaar uit de gemeente
> bidkring
> clubkasten in de kerk uitzoeken en opruimen
> bij Heutink van alles aan materiaal halen voor jeugdwerk en vakantiebijbelweek
hier ben ik nu, straks nog:
> oogmeting bij de opticien
> iets snel klaarmaken en eten
> avondvierdaagse lopen (oké, ik loop maar alleen nu met m'n jongensclub mee)
> bidkring
> clubkasten in de kerk uitzoeken en opruimen
> bij Heutink van alles aan materiaal halen voor jeugdwerk en vakantiebijbelweek
hier ben ik nu, straks nog:
> oogmeting bij de opticien
> iets snel klaarmaken en eten
> avondvierdaagse lopen (oké, ik loop maar alleen nu met m'n jongensclub mee)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
in pyjama zusje naar OV brengen, studeren, boodschappen doen, naar de tandarts, die mij redelijk vrolijk vertelde dat alle verstandskiezen eruit moeten (ik verdenk hem van een vakantie die net een beetje te duur uitviel), UWV bellen, een aflevering In Europa kijken (omdat ik twee snertklusjes op een dag heb gedaan, mag dat wel), eten koken en weer verder studeren.
nog zes weken??? Ik hoef er nog maar twee te doen. En het heeft de roosterkamer goedgedacht mij in de toetsweek niet in te roosteren, dus op wat correctie- en vergaderwerk na heb ik over twee weken vakantie.albion schreef:ik een planning ga maken voor de laatste 6 weken school
Overigens niet heel handig om nu pas mede te delen dat er een toetsweek komt. Op een planning van zes weken is een hele week (en soms met een extra studieverlofdag anderhalve week) best veel.
Ik begrijp het ook niet helemaal. Wij werken niet met toetsweken. Misschien willen ze het gaan invoeren? Het vervelende is dat we tijdens die week nog 1 dag vrij hebben (omdat de biddag in onze voojaarsvakantie viel) en dat wordt dan 8 juli. In de week daarna, wordt er een sponsoractie gedaan (waarschijnlijk op een alternatieve wijze naar school komen), een sportdag, een personeelsreis, rapportenvergaderingen etc.Zita schreef:nog zes weken??? Ik hoef er nog maar twee te doen. En het heeft de roosterkamer goedgedacht mij in de toetsweek niet in te roosteren, dus op wat correctie- en vergaderwerk na heb ik over twee weken vakantie.albion schreef:ik een planning ga maken voor de laatste 6 weken school
Overigens niet heel handig om nu pas mede te delen dat er een toetsweek komt. Op een planning van zes weken is een hele week (en soms met een extra studieverlofdag anderhalve week) best veel.
Ik moet nog 12 lessen geven. En dan de toetsweek..
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
Kom net van de bezinningsavond vandaan... weer veel om over na te denken.
Daarom ga ik nu afscheid nemen van jullie en wens jullie een goede nacht toe!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goede nacht, Jolanda!JolandaOudshoorn schreef:Kom net van de bezinningsavond vandaan... weer veel om over na te denken.
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Vandaag ga ik.....slapen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik ga werken en leren vandaag.
Een uurtje werken, en dan heb ik al mijn zaken afgerond.
En dan studeren op een mooi softwarepakket.
Een uurtje werken, en dan heb ik al mijn zaken afgerond.
En dan studeren op een mooi softwarepakket.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanochtend werken
voor de rest boodschappen doen en rommelen in huis
voor de rest boodschappen doen en rommelen in huis
kamer opruimen 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
ik ook, maar bij mij is het meervoudhmprff schreef:kamer opruimen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- madelief1983
Heb net boven alle kamers opgeruimd en schoongemaakt.. bedden verschoond.. enz enz
nu even pauze..
straks vroeg eten, zodat de jongste nog 2 uurtjes kan slapen voordat we de oudste naar school moeten brengen
vanmiddag lekker wandelen enzo met mn jongste
en verder rustig aan doen...
nu even pauze..
straks vroeg eten, zodat de jongste nog 2 uurtjes kan slapen voordat we de oudste naar school moeten brengen
vanmiddag lekker wandelen enzo met mn jongste
en verder rustig aan doen...
mmm, toch heb ik zo'n idee dat ik met mijn halve kamer langer bezig ben dan jij met alle kamers...JolandaOudshoorn schreef:ik ook, maar bij mij is het meervoudhmprff schreef:kamer opruimen
tis echt een enorme bende...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Als jij je nou beperkt tot de kamer, de kleintjes traint op hun eigen verblijven, je gade inleidt in de geheimen van het huishouden, dan krijg je zeeen van tijd.JolandaOudshoorn schreef:ik ook, maar bij mij is het meervoudhmprff schreef:kamer opruimen

Resteert slechts: Wassen, strijken, boenen, zemen, zuigen, afwassen, boodschappen, regelen, administratie, school, kerkewerk, kleding kopen en nog wat onbenullige dingen, zoals stoffen, sokken stoppen, hulp bij schoolwerk en leren psalm en catechismus.
Dus valt het alles wel mee!