de directeur heeft de hond toch over het hek geslingerd??
Nee, dat niet. Wel geslingerd met een touw en daarna het beest aan het hek vastgebondenhelma schreef:nu weet ik trouwens op welke school je les geeft![]()
De allerbeste school die er maar bestaathelma schreef:nu weet ik trouwens op welke school je les geeft![]()
jvdg schreef:Ik ben wel benieuwd wat die bulldog bewogen heeft tot deze daden.
zo de baas is, zo voedt hij/zij de hond op.........jvdg schreef:Ik ben wel benieuwd wat die bulldog bewogen heeft tot deze daden.
Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...MarthaMartha schreef:"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden
donald duck wasdaddan??Gijs83 schreef:Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...MarthaMartha schreef:"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden
die lees ik nietGijs83 schreef:Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...MarthaMartha schreef:"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden
Net zo iets als dames met kort haar en lange broek??henriët schreef:donald duck wasdaddan??Gijs83 schreef:Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...MarthaMartha schreef:"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden
Het ging over een postbodeMarthaMartha schreef:die lees ik nietGijs83 schreef:Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...MarthaMartha schreef:"maar deze doet niks" zeggen ze dan............helma schreef:loslopende honden
kan iemand hem inscannen? postbode met hond aan z'n broek?Hendrikus schreef:Het ging over een postbodeMarthaMartha schreef:die lees ik nietGijs83 schreef:
Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...
Postbode struikelt over een worst op pootjes.MarthaMartha schreef:kan iemand hem inscannen? postbode met hond aan z'n broek?Hendrikus schreef:Het ging over een postbodeMarthaMartha schreef:die lees ik nietGijs83 schreef:
Die achterop de Donald Duck van deze week anders wel...