Doe maar niet. Daar krijg je kippeworstLassie schreef:bijv. kippenpoten eerst ff voor koken.

Doe maar niet. Daar krijg je kippeworstLassie schreef:bijv. kippenpoten eerst ff voor koken.
je moet ze ook niet GAAR koken.... ttsssGian schreef:Doe maar niet. Daar krijg je kippeworstLassie schreef:bijv. kippenpoten eerst ff voor koken.
of kippensoepGian schreef:Doe maar niet. Daar krijg je kippeworstLassie schreef:bijv. kippenpoten eerst ff voor koken.
Fantastisch, heerlijk.... Onnavolgbaar.Rens schreef:Er zijn twee boeren die groenten en aardappelen, die die dag geoogst zijn, aan het einde van de ochtend te koop hebben in een speciale kar langs de weg.
Geweldig joh!!JolandaOudshoorn schreef:Mijn man eet en maakt graag soep! Meestal is hij zondagmiddag dus in de keuken. Verder, het koken gaat hem goed af, ik mag helemaal niet klagen. Afgelopen kerst heeft hij zelfs een heel kerstmaal op tafel getoverd (ik lag in het kraambed en de kraamzuster kookte niet) Het was heerlijk!
wauw...Mister schreef:Zaterdag een appelkruimeltaart in elkaar gezet...
Mister schreef:Zaterdag een appelkruimeltaart in elkaar gezet...
Vanzelfsprekend niet.henriët schreef:wauw...Mister schreef:Zaterdag een appelkruimeltaart in elkaar gezet...
en niet overgegeven gisteren??
goeie mikmak rens,Rens schreef:heb vanmorgen een bakoven gekocht...........kan ik naar hartelust van alles en nog wat gaan bakken..................o ja, en ook een broodbakmachine..........lekker elke twee dagen je eigen verse brood....mmmmmmmmmmm
een échte auto................lijkt me ook niet écht handig als je geen rijbewijs hebt, en ook nooit gehad.........henriët schreef: goeie mikmak rens,
wat koop jij op t moment niet...???
maar wel iets waar je mee kunt rondrijden rens! fijn joh, dat je zo toch van de omgeving etc kunt genieten!Rens schreef:een échte auto................lijkt me ook niet écht handig als je geen rijbewijs hebt, en ook nooit gehad.........henriët schreef: goeie mikmak rens,
ik ga vanaf nu pas écht de provincie ontdekken wat er allemaal aan mooie plekjes te vinden zijn.....henriët schreef:maar wel iets waar je mee kunt rondrijden rens! fijn joh, dat je zo toch van de omgeving etc kunt genieten!Rens schreef:een échte auto................lijkt me ook niet écht handig als je geen rijbewijs hebt, en ook nooit gehad.........henriët schreef: goeie mikmak rens,