leuk, ik ga je zien!!!!!Billy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOOLZICHT 3 weken !!!!
ps let nu goed op de reacties die komen .............
Zomervakantie 2008
Re: Zomervakantie 2008
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Welke 3 weken?Billy schreef:SCHOOLZICHT 3 weken !!!!
Wat een leven trouwens: drie weken vakantie.
Hoezo?
Wou jij stellen dat je geen 15 verlofdagen in een jaar hebt?
Dan kan je toch ook 3 weken vakantie hebben?
Het ligt er maar aan hoe je je verlofdagen opneemt.
Overigens heb ik 3 weken en 1 dag vakantie. Zaterdag weg dus vrijdag al vrij om in te pakken enzo, dan ruim 2 weken Italie (op maandagochtend weer terug richting Nederland) en dan vanaf donderdag het Flevo Festival, en zondag na de openluchtkerkdienst weer naar huis. En dan op maandag weer beginnen met werken.

Overigens heb ik 3 weken en 1 dag vakantie. Zaterdag weg dus vrijdag al vrij om in te pakken enzo, dan ruim 2 weken Italie (op maandagochtend weer terug richting Nederland) en dan vanaf donderdag het Flevo Festival, en zondag na de openluchtkerkdienst weer naar huis. En dan op maandag weer beginnen met werken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ik kan toch geen drie weken Refoforum in de steek laten? 
Maar nee hoor, ik heb ook drie weken vakantie. Maar we gaan slechts 2 weken op vakantie.

Maar nee hoor, ik heb ook drie weken vakantie. Maar we gaan slechts 2 weken op vakantie.
Gian schreef:Center Parks?Erasmiaan schreef:CP

Nou, doe Piet de groeten maar van ons allemaal.Billy schreef:SCHOOLZICHT 3 weken !!!!

- JolandaOudshoorn
Schoolzicht....nou ik wil in mijn vakantie de school zo ver mogelijk uit zicht hebbenHendrikus schreef:Nou, doe Piet de groeten maar van ons allemaal.Billy schreef:SCHOOLZICHT 3 weken !!!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
heerlijk toch zicht op school en je hoeft niet, je kunt de school links laten liggen, geeft een xtra vakantiegevoelJolandaOudshoorn schreef:Schoolzicht....nou ik wil in mijn vakantie de school zo ver mogelijk uit zicht hebbenHendrikus schreef:Nou, doe Piet de groeten maar van ons allemaal.Billy schreef:SCHOOLZICHT 3 weken !!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
nou, dan moet je geen pubers meenemen. Zelf ging ik zo'n 8 jaar geleden met m'n vrouw (toen vriendin) en m'n vader een paar dagen bij m'n zus en zwager logeren op Schoolzicht.....Billy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOOLZICHT 3 weken !!!!
Die eigenaar/beheerder heeft niets met jeugd en kan daar niet mee omgaan..... laten we het daar maar op houden

En wij hebben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niks met schoolzicht. Laten we het daar ook maar op houden...BJD schreef:nou, dan moet je geen pubers meenemen. Zelf ging ik zo'n 8 jaar geleden met m'n vrouw (toen vriendin) en m'n vader een paar dagen bij m'n zus en zwager logeren op Schoolzicht.....Billy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SCHOOLZICHT 3 weken !!!!
Die eigenaar/beheerder heeft niets met jeugd en kan daar niet mee omgaan..... laten we het daar maar op houden![]()

En ik heb zelfs een AFKEER van Schoolzicht. Zo'n beetje ons halve dorp emigreert naar Schoolzicht in de vakantie. Denk je ook dat je er even uit bent 

Om ook nog ff te spuien:
Ik ging vroeger ook met mijn ouders mee naar Schoolzicht, ik denk zeker mee dan tien jaar achtereen.
Totdat er van die chaletjes kwamen. Sta je daar in je eenvoudige tent te kramperen, en tegenover je staan ze heel de dag te strijken en te stofzuigen.
Dat is ook geen vakantie vieren meer
Als kind vond ik het wel een heerlijke beleving, en lekker dicht bij strand.
Ik ging vroeger ook met mijn ouders mee naar Schoolzicht, ik denk zeker mee dan tien jaar achtereen.
Totdat er van die chaletjes kwamen. Sta je daar in je eenvoudige tent te kramperen, en tegenover je staan ze heel de dag te strijken en te stofzuigen.

Mmm, daar ben ik nooit geweest..maar ik hoor er wel veel over..in de zomervakantie...van vriendinnen...Channa schreef:Om ook nog ff te spuien:

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Idd. Ik heb het als vrijgemaakte ook helemaal niet op die vrijgemaakten-campings bij Hardenberg. Zit je de eerste avond al met je "naasten" op de camping je stamboom te analyseren, te bedenken welke predikanten er in de familie zitten en waar die allemaal hebben gestaan.
Hoe heet je?
De Boer.
Oh, ben je dan toevallig familie van Dominee de Boer?
Ja, dat is een achterneef van me.
Oke, ik heb hem eens horen preken op vakantie. Heeft hij niet gestaan in 't Harde-Zuid?
Nee dat is een kleinzoon van zijn opa's broer. Dat is dominee G.H.J. de Boer. Ik ben familie van dominee A.G. de Boer.
En zo gaat dat dan nog een poosje verder. Vreselijk
Ik kijk liever in de vakantie eens voorbij eigen land en kerkverband-grenzen.
Even helemaal weg.
Hoe heet je?
De Boer.
Oke, ik heb hem eens horen preken op vakantie. Heeft hij niet gestaan in 't Harde-Zuid?
Nee dat is een kleinzoon van zijn opa's broer. Dat is dominee G.H.J. de Boer. Ik ben familie van dominee A.G. de Boer.
En zo gaat dat dan nog een poosje verder. Vreselijk

Laatst gewijzigd door Marnix op 19 mar 2008, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
pfffff ja dat is in Hardenberg, maar niet op schoolzichtMarnix schreef:Idd. Ik heb het als vrijgemaakte ook helemaal niet op die vrijgemaakten-campings bij Hardenberg. Zit je de eerste avond al met je "naasten" op de camping je stamboom te analyseren, te bedenken welke predikanten er in de familie zitten en waar die allemaal hebben gestaan.
Hoe heet je?
De Boer.
Oke, ik heb hem eens horen preken op vakantie. Heeft hij niet gestaan in Harde-Zuid?
En zo gaat dat dan nog een poosje verder. VreselijkIk kijk liever in de vakantie eens voorbij eigen land en kerkverband-grenzen.
Even helemaal weg.