Hoe verzin je het...
Het had zo als een "waarheidsgetrouw" artikel in de Telegraaf of in andere Reformatorisch volksdeel hatende seculiere media kunnen staan.
Ik hoop dat het een grapje van je is.
Verwevenheid?
Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
Het had zo als een "waarheidsgetrouw" artikel in de Telegraaf of in andere Reformatorisch volksdeel hatende seculiere media kunnen staan.
Dat mist nog. De reformatorische omroep en kliksafe vervullen dat gat.
We zullen afwachten.
Het RD heeft enkele jaren terug kliksafe (toen nog RDnet geheten) afgestoten. Het zou wel heel vreemd zijn als ze het nu weer over gaan nemen. Kan het me nog niet voorstellen eigenlijk.Kaw schreef:Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
We zullen afwachten.
Zo is dat.Kaw schreef:Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
We zullen afwachten.
Ben je ook een aanhanger van allerlei andere complot theorieën ?
Lijkt me niet makkelijk om met een constante achterdocht te moeten leven.
We leren dat de mens van nature slecht is, maar we vertrouwen iedereen. Raar.Wilhelm schreef:
Zo is dat.
Een 'constante achterdocht' zou er bij meer mensen moeten zijn.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Het leverde niets op en koste enkel geld. Bovendien was het beleidsplan toen anders.freek schreef:Het RD heeft enkele jaren terug kliksafe (toen nog RDnet geheten) afgestoten. Het zou wel heel vreemd zijn als ze het nu weer over gaan nemen. Kan het me nog niet voorstellen eigenlijk.Kaw schreef:Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
We zullen afwachten.
Nu liggen de zaken anders. Het RD bezeft dat dagbladen niet een eeuwig leven hebben en zoekt geld in andere diensten. Kliksafe is in mijn ogen een waardevolle aanvulling voor het RD. De 'splash-pagina' zou proxy-gewijs bijv. standaard een startpagina kunnen worden van het RD. Kliksafegebruikers komen dan altijd in aanraking met producten en diensten van het RD. Bovendien is het surfgedrag van gebruikers een schat van informatie voor marktanalyse en andere diensten die weer geld kunnen opleveren.
Ik meen dat het RD geld heeft gestoken in de reformatorische omroep, maar dat de samenwerking op pause is gezet. Ik gok op een overname in 2010 ofzo.
Dit is geen complot theorie, maar het overdenken van een logische marktstrategie voor het bedrijf Erdee holding om te komen tot versterking van de mediamonopolie binnen de reformatorische wereld. Het genoemde doemscenario hoeft niet plaats te vinden, maar kán dan plaatsvinden.Wilhelm schreef:Zo is dat.Kaw schreef:Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
We zullen afwachten.
Als ik een complottheorie zou aanhangen, dan is er een geheim plan dat de HHK via de SGP en de SRP aan de macht wil komen in de reformatorische wereld om zo zich te profileren dat dit kerkverband hard groeit en andere kerkverbanden opslokt. Dat ds. van Kooten de grote leider is achter dit plan en dat hij naar Apeldoorn komt om de theologische opleiding van de CGK te infiltreren. Dat soort dingen zeg maar...
Kaw schreef:Als ik een complottheorie zou aanhangen, dan is er een geheim plan dat de HHK via de SGP en de SRP aan de macht wil komen in de reformatorische wereld om zo zich te profileren dat dit kerkverband hard groeit en andere kerkverbanden opslokt. Dat ds. van Kooten de grote leider is achter dit plan en dat hij naar Apeldoorn komt om de theologische opleiding van de CGK te infiltreren. Dat soort dingen zeg maar...Wilhelm schreef:Zo is dat.Kaw schreef:Het RD schreef: "Doelstelling voor die periode is de ontwikkeling tot een multimediabedrijf dat alle leeftijdsgroepen binnen de doelgroep bereikt via een of meer communicatiekanalen zoals krant, tijdschrift, boek, digitale radio, internet- en telefoondiensten."Wilhelm schreef:Hoe verzin je het...
We zullen afwachten.