Wist je dat ...[6]
... ook zin heb om mee te doenHummel schreef:Kom maar op! Ik heb wel zin in een braspartijtjeHendrikus schreef:Hier solliciteert iemand naar wraakacties van andere disputen :mrgreen:Hummel schreef:Geen stad is mooier, geen uni is beter, en geen CSFR is prachtiger dan in Utrecht...

... ik me afvraag of deze voor / tijdens / na de WiCo gepland staat?
Zullen we er eentje 'tijdens' doen?Rochus schreef:... ook zin heb om mee te doenHummel schreef:Kom maar op! Ik heb wel zin in een braspartijtjeHendrikus schreef:Hier solliciteert iemand naar wraakacties van andere disputen :mrgreen:Hummel schreef:Geen stad is mooier, geen uni is beter, en geen CSFR is prachtiger dan in Utrecht...
OK, ik krijg er nu al zin in.Hummel schreef:Zullen we er eentje 'tijdens' doen?Rochus schreef:... ook zin heb om mee te doenHummel schreef:Kom maar op! Ik heb wel zin in een braspartijtjeHendrikus schreef: Hier solliciteert iemand naar wraakacties van andere disputen :mrgreen:
Doet Jongere ook mee?
PrealabelRochus schreef:OK, ik krijg er nu al zin in.Hummel schreef:Zullen we er eentje 'tijdens' doen?Rochus schreef:... ook zin heb om mee te doenHummel schreef: Kom maar op! Ik heb wel zin in een braspartijtje
Doet Jongere ook mee?
op wat voor manier bedoel je dat met "hier"????Daphne schreef:... Het altijd fijn is als mensen hun afspraken na komen en eerlijk tegen je zijn...
... Het hier soms behoorlijk aan schort... :x
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hé ja, dat is leuk! Samenwerking van Panoplia en Sola tegen een ander dispuut.Jongere schreef:PrealabelRochus schreef:OK, ik krijg er nu al zin in.Hummel schreef:Zullen we er eentje 'tijdens' doen?Rochus schreef: ... ook zin heb om mee te doen
Doet Jongere ook mee?
het houden van afspreken en eerlijkheidRens schreef:op wat voor manier bedoel je dat met "hier"????Daphne schreef:... Het altijd fijn is als mensen hun afspraken na komen en eerlijk tegen je zijn...
... Het hier soms behoorlijk aan schort... :x
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."