Oke, christiaan wordt van t lijstje afgeschrapt... dan is t waarschijnlijk 16jarige Sweelinck!henriët schreef:hahaDaphne schreef:wat leuk voor christiaanhenriët schreef:...ik een heel leuk nieuwtje heb over een medeforumlid...
...hij niet wilde dat ik er wat van zou zeggen hier,
...ik hem een beetje plaag nu,
...dat ik geen namen noemen zal,
...maar het toch erg leuk vind dat hij in onze familie komt
...ik heel benieuwd ben naar zijn reactie nu :roll:
...ik dus mijn belofte dat ik íets zou posten erover nu ben nagekomen
nee foutje daphne...
Wist je dat ...[5]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
...hij alleen maar deed dat alsof hij wilde dat er niets van gezegd werdhenriët schreef:...ik een heel leuk nieuwtje heb over een medeforumlid...
...dit allemaal toch wel een beetje geheimzinnig klinkt
...dat Henriët zeer verheugd is over deze gebeurtenis
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
....caprice schreef:...hij alleen maar deed dat alsof hij wilde dat er niets van gezegd werdhenriët schreef:...ik een heel leuk nieuwtje heb over een medeforumlid...
...dit allemaal toch wel een beetje geheimzinnig klinkt
...dat Henriët zeer verheugd is over deze gebeurtenis
dat hij nu wel heel veel praatjes gaat krijgen
...ik hoop dat hij zelf het allerblij st is over deze gebeurtenis

...dat dit slechts verleend kan worden nadat er € 50,- overgemaakt is op rekeningnummer (per pb aan te vragen) voor de trouwdag?wim schreef:... dat ik volledige openheid van zaken eis!
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
ehm... relatieforum :idea:henriët schreef:dat nu echt weer van die verkeerde gevolgtrekkingen zijn!maar je erzelf aanleiding voor gaf, ivm die 50 eurocaprice schreef:...sommige mensen denken dat er nu al trouwplannen zijn. :roll:
Wist je dat RF een in in direct middel was....voor deze blijde gebeurtenis
Ja, vreselijk!henriët schreef:jvdg schreef::shock: :shock:caprice schreef:...sommige mensen denken dat er nu al trouwplannen zijn. :roll:
:
:
Praat me eens bij, ik heb werkelijk geen idee van wie met wie, etc........
nieuwsgierig??? :roll:![]()
:
IK EIS openheid van zaken, want ik wil dolgraag de gelukkigen feliciteren en......., je weet wel!
tjajvdg schreef:Ja, vreselijk!henriët schreef:jvdg schreef::shock: :shock:caprice schreef:...sommige mensen denken dat er nu al trouwplannen zijn. :roll:
:
:
Praat me eens bij, ik heb werkelijk geen idee van wie met wie, etc........
nieuwsgierig??? :roll:![]()
:
IK EIS openheid van zaken, want ik wil dolgraag de gelukkigen feliciteren en......., je weet wel!
zal eens vragen............