Ik ben nieuw op het forum
- JolandaOudshoorn
- MarthaMartha
-
DV medio januari 2008 moet ik naar Londen voor een mediation op civiel-rechterlijk gebied, voortvloeiend uit een vastgelopen arbitrage, waarbij partijen geen lust hebben aan een civiele procedure.MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Martha en nieuw op het forum... snap nog niet van alles hoe het werkt, maar dat zal wel komen. Ben verbaasd over alles ik tegenkom. Ik ben vrouw, midden dertig, van beroep mediator en nou ja, wat je meer wil weten vraag je maar.........
Is dit het vakgebied waar jij opereert?
- Christiaan
Heel hartelijk welkom een goede en leerzame tijd hier toegewenst!MarthaMartha schreef:Hallo allemaal,
Ik ben Martha en nieuw op het forum... snap nog niet van alles hoe het werkt, maar dat zal wel komen. Ben verbaasd over alles ik tegenkom. Ik ben vrouw, midden dertig, van beroep mediator en nou ja, wat je meer wil weten vraag je maar.........
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- MarthaMartha
Haha, wat een vragen, wel een gezellig ontvangst hoor allemaal.....vlinder schreef:Martha, ben je getrouwd en heb je kinderen? ( ik denk van niet, maar ik vraag het maar)
En wat verbaasde je het meest?
Nee, ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen (wel regelmatig crisisopvang van kids) uhm.... waarom denk je van niet???
Wat mij verbaasde was bijvoorbeeld dat ik bij kinderpraat een discussie las waar ik in de verste verte geen kinderpraat in kon ontdekken
En op welke terreinen mediator: bij conflikten in allerlei soorten relaties. soms een persoon t.o. een organisatie, soms bemiddeling bij conflikten in persoonlijke sfeer, van alles eigenlijk.
- MarthaMartha
Ach waarom niet ehm hoe ga ik dat netjes zeggen zonder mensen te beledigen? Ik denk als je bij de achterban hoort en je hebt zo'n job dat je niet ook nog eens moeder kan zijn zonder je kids in een crèche te dumpen.
( ja ja is mijn mening) Vandaar dat ik dacht dat je wel geen moeder zou zijn en omdat je zo specifiek dingen benoemde zonder dat "getrouwd" in het rijtje voorkwam dacht ik: het zal wel niet.
@ Tib, waarom moet daphne het weghalen? Kun je het uberhaupt voor mij vertalen?
@ Tib, waarom moet daphne het weghalen? Kun je het uberhaupt voor mij vertalen?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- MarthaMartha