bijvoorbeeld dus.....JolandaOudshoorn schreef:Idd, want wie had nu voor mijn komst hier ooit gehoord van Groot Ammers :mrgreen: :mrgreen:Rens schreef:Is "eigen land" te min? Nederland is toch zo mooi, en heel veel plekken wachten er op om ontdekt te worden, grote delen waar "men" zelfs nog niet eens van gehóórd heeft dat het bestond......en neem het wisselende maar oh zo boeiende Hollandse klimaat er maar bij.Marnix schreef:Ik krijg wel zin in mijn vakantie in Istanbul. Hoop wel dat het iets minder warm is dan nuAdorote schreef:Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
maar neem nu Bildt.......weet iemand waar dát ligt? Het is iig een agrarisch gebied in Nld waar van oorsprong de Bildstar-aardappelen vandaan komen...............en het is er poëtisch mooi!!!!