zoheej...

Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
Marnix schreef:
Adorote schreef:Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
Ik krijg wel zin in mijn vakantie in Istanbul. Hoop wel dat het iets minder warm is dan nu :)
Is "eigen land" te min? Nederland is toch zo mooi, en heel veel plekken wachten er op om ontdekt te worden, grote delen waar "men" zelfs nog niet eens van gehóórd heeft dat het bestond......en neem het wisselende maar oh zo boeiende Hollandse klimaat er maar bij.
Idd, want wie had nu voor mijn komst hier ooit gehoord van Groot Ammers :mrgreen: :mrgreen:
bijvoorbeeld dus.....

maar neem nu Bildt.......weet iemand waar dát ligt? Het is iig een agrarisch gebied in Nld waar van oorsprong de Bildstar-aardappelen vandaan komen...............en het is er poëtisch mooi!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef:
Adorote schreef:Wat doen mensen in Oostelijk bezet Griekenland , wat bezet wordt door christenvervolgers de turken dus.Daar na toe gaan best maar dan wel de Christelijke broeders en zusters opzoeken meer niet.Wil men op vacantie, gewoon naar Griekenland; tja de hitte dat is het risico in dit jaargetijde naar dit soorst landen te gaan .
Ik krijg wel zin in mijn vakantie in Istanbul. Hoop wel dat het iets minder warm is dan nu :)
Is "eigen land" te min? Nederland is toch zo mooi, en heel veel plekken wachten er op om ontdekt te worden, grote delen waar "men" zelfs nog niet eens van gehóórd heeft dat het bestond......en neem het wisselende maar oh zo boeiende Hollandse klimaat er maar bij.
Nederland is mooi, en daar geniet ik heel veel van. In mijn vakantie ga ik er echter graag even echt tussenuit, dus ook uit de nederlandse cultuur enzo. Ik hou wat dat betreft ook echt van andere culturen, een andere taal, hoe mensen er zijn, de verschillen in eten, bouwstijl en ga zo maar door. Daarnaast heb je in sommige landen ook kans op mooier weer, wat ik ook wel een pre vind. Verder ga ik natuurlijk ook naar Istanbul om mijn broer op te zoeken. En naar de Bodensee ga ik ook voor de bergen, die heb je in Nederland toch echt niet en die mis ik wel eens.

Dus ja, Nederland is mooi en me zeker niet te min. Desondanks heb ik goede redenen om mijn vakantie niet in Nederland te houden... een beetje variatie is soms ook wel goed he ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MariaW

Bericht door MariaW »

Pff, wat een weer zeg. Echt weer heel hard donderen hier... :( En het regent nog steeds heel hard. Tja, en als je al om half negen gaat slapen, dan ben je wel wakker om half zes...
Lassie

Bericht door Lassie »

zo hier ook vannacht twee keer heeeeeel dichtbij.

wowh, het onweert enorm weer hier!
Plaats reactie