Wat vind jij een voortreffelijke combinatie?

Adorote

Bericht door Adorote »

refo schreef:Rode kool met een gehaktbal.
Met een donker biertje erbij zo niet een glas rode wijn.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Rens schreef:
Breekijzertje schreef:
Rens schreef:
Breekijzertje schreef:hard werken......
is dus blijkens je hoeveelheden postings niet op jou van toepassing..................
Het andere deel van de door mij genoemde combi gelukkig wel........heel goed zelfs :D
mooi zo............tenminste ééntje die zonder te werken goed in de slappe was is komen te zitten................
Altijd het koppie erbij Rens........
Adorote

Bericht door Adorote »

Marnix schreef:
Rens schreef:
Adorote schreef:Een doodgewoon Hollandsch biertje met zeer oude kaas en grove mosterd.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
BROKKELKAAS van 4 jaar oud.............mmmmmmmmmmm
Doe mij dan maar whisky van 14 jaar oud.

Wordt vooraf gedronken die whisky van 14 jaar oud en dan een zeer goede maar gezonde maaltijd langdurig.
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:
Rens schreef:
Breekijzertje schreef:
Rens schreef: is dus blijkens je hoeveelheden postings niet op jou van toepassing..................
Het andere deel van de door mij genoemde combi gelukkig wel........heel goed zelfs :D
mooi zo............tenminste ééntje die zonder te werken goed in de slappe was is komen te zitten................
Altijd het koppie erbij Rens........
"in het zweet uws aanschijns zult gij uw brood verdienen" (staat op menig spreukenbord, en een waarheid als de Schrift zélf)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Adorote

Bericht door Adorote »

Een avondvullende Rijsttafel Javakeuken met veel mensen aan ronde tafel en goed gesprek met goede bieren en wijnen die passen bij de rijsttafel.

Het leven is goed en om dankbaar voor te zijn.
Rens

Bericht door Rens »

Adorote schreef:Een avondvullende Rijsttafel Javakeuken met veel mensen aan ronde tafel en goed gesprek met goede bieren en wijnen die passen bij de rijsttafel.

hooooooooooooooo Adorote...........zit me er eentje lekker te maken zeg..............sadist........................ :mrgreen:
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Rens schreef:
Adorote schreef:Een avondvullende Rijsttafel Javakeuken met veel mensen aan ronde tafel en goed gesprek met goede bieren en wijnen die passen bij de rijsttafel.

hooooooooooooooo Adorote...........zit me er eentje lekker te maken zeg..............sadist........................ :mrgreen:
:D
Marnix

Bericht door Marnix »

Breekijzertje schreef:
Marnix schreef:tafeltennis - grolsch
Omgekeerd mag ook..... :D
Kan ook, hoewel het na een paar biertjes gaat tegenwerken, gaat de reactiesnelheid en scherpte omlaag he :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef: gaat de reactiesnelheid en scherpte omlaag he :)
idd, op de fiets idem dito met een sterretje............je gaat wél het verkeer in met alcohol in je lichaam hoor, auto of fiets maakt niet uit, het principe blijft overeind..............

VERKEER EN ALCOHOL GAAN NOOOOOOIT SAMEN

Sorry dat ik fel overkom, maar als je, zoals ik, op 19-jarige leeftijd voor de rest van je leven invalide gereden wordt door iemand met een slok op achter het stuur, dan pik je het van NIEMAND dat ie met alcohol in zijn/haar lichaam aan het verkeer deelneemt............

ik wéét dat het scherp off-topic is, maar ik móést dit ff kwijt
Moderatorbericht:
Breekijzertje

Goed......voortreffelijke combinatie.......(laat dit een luchtig topic blijven....)
Rens

Bericht door Rens »

Breekijzertje schreef:Goed......voortreffelijke combinatie.......(laat dit een luchtig topic blijven....)
yes Sir, cheffin de Cuisine.............
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

Rens schreef:
Marnix schreef: gaat de reactiesnelheid en scherpte omlaag he :)
idd, op de fiets idem dito met een sterretje............je gaat wél het verkeer in met alcohol in je lichaam hoor, auto of fiets maakt niet uit, het principe blijft overeind..............

VERKEER EN ALCOHOL GAAN NOOOOOOIT SAMEN

Sorry dat ik fel overkom, maar als je, zoals ik, op 19-jarige leeftijd voor de rest van je leven invalide gereden wordt door iemand met een slok op achter het stuur, dan pik je het van NIEMAND dat ie met alcohol in zijn/haar lichaam aan het verkeer deelneemt............

ik wéét dat het scherp off-topic is, maar ik móést dit ff kwijt
Maakt niet uit. Tja, ik fiets wel eens met een paar biertjes op. Hoe moet ik anders thuis komen.... maar dat is wel laat en enkel op het fietspad. Het wordt gedoogd, ik heb nog nooit als fietser hoeven blazen... en ik lees ook nooit in de krant dat een fietser iemand invalide heeft gereden. Ik vind fietsen en een paar biertjes ook niet zo'n probleem, heel anders dan in de auto... een auto gaat sneller, je moet sneller reageren en het is veel logger en gevaarlijker bij een botsing. Wel moet je natuurlijk heel goed uitkijken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MariaW

Bericht door MariaW »

foutje
Laatst gewijzigd door MariaW op 18 apr 2007, 15:19, 2 keer totaal gewijzigd.
MariaW

Bericht door MariaW »

MariaW schreef:breekijzertje - u2u - insinuaties
Arretje

Bericht door Arretje »

Breekijzertje - geen nieuwe topics meer openen
Christus is net zo gewillig om een vluchtende zondaar die tot Hem komt te vergeven, als dat wij gewillig zijn om te zondigen.
Plaats reactie