I'm so sorry, 'k zal het nooooooooooit meer doen hoor!JolandaOudshoorn schreef:Ja Hallo, willen jullie je echtelijke ruzies niet op dit forum uitvechten!!! :mrgreen:Tamarinde schreef:Hallo???? we gaan toch niet schelden hé, ouwetjePetrus schreef:joh, bij mij vergeleken kom je nog maar nét kijken.......jonge blom met groene blaadjes.........groentje................ :mrgreen:Tamarinde schreef: Nou zo groen ben ik niet meer hoor. :roll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
Forumnamen
-
Tamarinde
Ik ben van gevoelen dat ook nu weer blijkt dat Tamarinde gewoon de baas is.Tamarinde schreef:I'm so sorry, 'k zal het nooooooooooit meer doen hoor!JolandaOudshoorn schreef:Ja Hallo, willen jullie je echtelijke ruzies niet op dit forum uitvechten!!! :mrgreen:Tamarinde schreef:Hallo???? we gaan toch niet schelden hé, ouwetjePetrus schreef: joh, bij mij vergeleken kom je nog maar nét kijken.......jonge blom met groene blaadjes.........groentje................ :mrgreen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
:
:
:
En omdat Petrus dolgelukkig is met Tamarinde wil ik hem daarmee van harte feliciteren.
Petrus is dus gewoon een normale vent die dit alles ontkent en nochtans gewoon onderworpen is aan zijn echgenote!
:roll:
Is dit des bijbels?
-
Tamarinde
Ja dat stáát er toch? De man zal zijn vrouw onderdanig zijn!!!!!!!!jvdg schreef:Ik ben van gevoelen dat ook nu weer blijkt dat Tamarinde gewoon de baas is.Tamarinde schreef:I'm so sorry, 'k zal het nooooooooooit meer doen hoor!JolandaOudshoorn schreef:Ja Hallo, willen jullie je echtelijke ruzies niet op dit forum uitvechten!!! :mrgreen:Tamarinde schreef: Hallo???? we gaan toch niet schelden hé, ouwetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
:
:
:
En omdat Petrus dolgelukkig is met Tamarinde wil ik hem daarmee van harte feliciteren.
Petrus is dus gewoon een normale vent die dit alles ontkent en nochtans gewoon onderworpen is aan zijn echgenote!
:roll:
Is dit des bijbels?
Ach je merkt op de meeting wel wie nou onderdanig is aan wie......
Petrus schreef:joh, bij mij vergeleken kom je nog maar nét kijken.......jonge blom met groene blaadjes.........groentje................ :mrgreen:Tamarinde schreef: Nou zo groen ben ik niet meer hoor. :roll:
Even een quote die ik ergens tegenkwam. Ik kon het niet laten om die toch maar even te posten.
Ik moest direct aan de taal van Petrus denken, zoals hierboven. :mrgreen:
"En zonderling, vlak daarnaast
weer, het herbeginnende groen, dof grof groen
van djati met verrassend daar tusschen op een enkele
plek de teedere, tintelend-lichte looverwolk van een
tamarinde, een lente van een boom, en, schitterend
in de zon, djoewars in vollen bloei, goudgeel."
- Oude-Waarheid
-
Tamarinde
Klomp schreef:
Even een quote die ik ergens tegenkwam. Ik kon het niet laten om die toch maar even te posten.
Ik moest direct aan de taal van Petrus denken, zoals hierboven. :mrgreen:
"En zonderling, vlak daarnaast
weer, het herbeginnende groen, dof grof groen
van djati met verrassend daar tusschen op een enkele
plek de teedere, tintelend-lichte looverwolk van een
tamarinde, een lente van een boom, en, schitterend
in de zon, djoewars in vollen bloei, goudgeel."