Dan moeten ze het wél RAPido doenMarnix schreef:Ik dacht dat ze dit keer voor een rap gingenplebe schreef:Ik ga in ieder geval de programma'svan de twee chr. partijen nader bestuderen. Verder wacht ik in spanning op het, in hele noten gezongen, zangprogram van de SGP :mrgreen:Tiberius schreef:Gezien de seculiere manier van stemmen werven, zou ik de stemwijzer maar opvolgen, als ik jou was.plebe schreef:Stemde nagenoeg altijd CU.......
1. SGP
2. CDA
3. Wilders
4. CU
Welke uitslag geeft de Stemwijzer?
Dan moeten ze het wél RAPido doenMarnix schreef:Ik dacht dat ze dit keer voor een rap gingenplebe schreef:Ik ga in ieder geval de programma'svan de twee chr. partijen nader bestuderen. Verder wacht ik in spanning op het, in hele noten gezongen, zangprogram van de SGP :mrgreen:Tiberius schreef:Gezien de seculiere manier van stemmen werven, zou ik de stemwijzer maar opvolgen, als ik jou was.plebe schreef:Stemde nagenoeg altijd CU.......
1. SGP
2. CDA
3. Wilders
4. CU
- Miscanthus
- Miscanthus
de oude en de nieuwe labyrinth?Labyrinth schreef:De vragenlijst nóg eens ingevuld, maar dan op basis wat ik heb geleerd uit het verleden op politiek gebied.
dan komt de lijst er ineens héél anders uit te zien!!
SP
GroenLinks
PvdA
ChristenUnie
CDA
D66
Fortuyn
SGP
EénNL
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
VVD
Het is alleen herkenbaar voor degenen die mij "kennen", en op die specifieke wijze voor min of meer "buitenstaanders" niet. En dát is de bedoeling.geledu schreef:We hadden vanochtend vroeg per pb afgesproken om er over te zwijgen , nu maak je het in een ander topic wel kenbaarLabyrinth schreef:én, wat heeft dat met mij van doen dan??refo schreef:De oude is sinds 12 okt niet meer aktief.