WE ZIJN RIJK!!! dat zéggen ze althans

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

We zijn rijk???? ik ben miljonair!!!!!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Miepie

Bericht door Miepie »

marsm104 schreef:We zijn rijk???? ik ben miljonair!!!!!
en ook gelukkig?
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Miepie schreef:
en ook gelukkig?
Ik heb een dak boven m'n hoofd, ik heb gezonde familie, ik heb vrienden... en ik mag elke zondag naar de kerk gaan!
Allemaal eisen voor miljonairsschap :D
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Miepie

Bericht door Miepie »

marsm104 schreef:
Miepie schreef:
en ook gelukkig?
Ik heb een dak boven m'n hoofd, ik heb gezonde familie, ik heb vrienden... en ik mag elke zondag naar de kerk gaan!
Allemaal eisen voor miljonairsschap :D
Ben blij dat je het miljonairsschap ook zo mag zien!
schaap

Bericht door schaap »

He Petrus, wat een schattebout van een hond zeg! Ik heb ook een hond en die kan zo zielig uit zn ogen kijken... Dan smelt je gelijk.

Veel plezier toegewenst met je hond.
Vincent

Bericht door Vincent »

Petrus schreef:
Miepie schreef: de vergelijking met een kind die je zomaar weg doet vind ik niet reëel.
Als je een kleine wolbaal van 8 weken oud in je armen houdt, en je ziet al die onhandigheidjes, dat gewaggel van zo'n wurm........en je ziet het opgroeien tot wat het uiteindelijk geworden is..............het is een kind-des-huizes gelijk!!

Als ik m'n hond weg zou moeten doen, zou m'n wereld instorten........en dat is géén onzin, hoe je er tegenaan wilt kijken.

Wat doe je met zo'n wolbaal die jankend vam blijdschap op je af komt stormen als je een paar uur bent weggeweest?? Juist ja..........omhelzen en knuffelen tot ze weer wat gekalmeerd is na zo'n uitbarsting van blijdschap.

Een dier kan niet veinzen dat ie van je houdt................

Dus óók déze grobbebol niet:

Afbeelding
En daar heb je nou eens gróót gelijk in, Petrus.Lijkt me een schattige hond. Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid. :(

Miepie, het lijkt wel of je geen gevoel hebt.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Vincent schreef:Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid. :(
Dan adviseer ik je, om eens goed navraag doen.
Het komt namelijk maar heel sporadisch voor, dat (huismijt-)allergie zich uitstrekt tot honden.
Een eenvoudige test is gewoon een hond een paar dagen als loge nemen. Ook weer niet al te kort, want dan kan de patient van de lucht benauwd worden, terwijl dat na een dag of wat over gaat (zonder blijvende gevolgen voor de patient, bedoel ik dan :wink: )
Petrus

Bericht door Petrus »

Tiberius schreef:
Vincent schreef:Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid. :(
Dan adviseer ik je, om eens goed navraag doen.
Het komt namelijk maar heel sporadisch voor, dat (huismijt-)allergie zich uitstrekt tot honden.
Een eenvoudige test is gewoon een hond een paar dagen als loge nemen. Ook weer niet al te kort, want dan kan de patient van de lucht benauwd worden, terwijl dat na een dag of wat over gaat (zonder blijvende gevolgen voor de patient, bedoel ik dan :wink: )
Maar wat nu, als de hónd allergisch voor het betrokken familielid blijkt te zijn????? :mrgreen: Het familielid dan maar wegdoen?? Is óók een oplossing, hé Miepie???
Miepie

Bericht door Miepie »

Vincent schreef:Miepie, het lijkt wel of je geen gevoel hebt.
Ja hoor, zat, maar na 2 grote honden en 1 kleintje (in ouderlijk huis dan) heb ik het wel gehad.
refo

Bericht door refo »

Huisdieren doen net of ze van je houden. Dat is heel slim want dan krijgen ze zonder moeite te eten.
Petrus

Bericht door Petrus »

Miepie schreef:
Vincent schreef:Miepie, het lijkt wel of je geen gevoel hebt.
Ja hoor, zat, maar na 2 grote honden en 1 kleintje (in ouderlijk huis dan) heb ik het wel gehad.
Zijn die 2 grote en 1 kleine hond toevallig "weggedaan" ?????
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:Huisdieren doen net of ze van je houden. Dat is heel slim want dan krijgen ze zonder moeite te eten.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miepie

Bericht door Miepie »

Petrus schreef:Maar wat nu, als de hónd allergisch voor het betrokken familielid blijkt te zijn????? :mrgreen: Het familielid dan maar wegdoen?? Is óók een oplossing, hé Miepie???
Kan me niet voorstellen dat het dier allergisch is, dan heeft het desbetreffende familielid het ernaar gemaakt :P (en zover zal ik het niet laten komen hoor :mrgreen: )
refo

Bericht door refo »

't Is wel off-topic: waarom laten hondenbezitters hun beest zomaar overal sch**ten?
Petrus

Bericht door Petrus »

refo schreef:'t Is wel off-topic: waarom laten hondenbezitters hun beest zomaar overal sch**ten?
doe jij níét aan wildplassen of zo??

Maaaarrrrrrr, waarom niet eens gelet op ál die kattebeestjes die andermans tuinh omploegen en als kattenbak gebruiken etc???
Plaats reactie