WE ZIJN RIJK!!! dat zéggen ze althans
Ben blij dat je het miljonairsschap ook zo mag zien!marsm104 schreef:Ik heb een dak boven m'n hoofd, ik heb gezonde familie, ik heb vrienden... en ik mag elke zondag naar de kerk gaan!Miepie schreef:en ook gelukkig?marsm104 schreef:We zijn rijk???? ik ben miljonair!!!!!
Allemaal eisen voor miljonairsschap
En daar heb je nou eens gróót gelijk in, Petrus.Lijkt me een schattige hond. Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid.Petrus schreef:Als je een kleine wolbaal van 8 weken oud in je armen houdt, en je ziet al die onhandigheidjes, dat gewaggel van zo'n wurm........en je ziet het opgroeien tot wat het uiteindelijk geworden is..............het is een kind-des-huizes gelijk!!Miepie schreef: de vergelijking met een kind die je zomaar weg doet vind ik niet reëel.
Als ik m'n hond weg zou moeten doen, zou m'n wereld instorten........en dat is géén onzin, hoe je er tegenaan wilt kijken.
Wat doe je met zo'n wolbaal die jankend vam blijdschap op je af komt stormen als je een paar uur bent weggeweest?? Juist ja..........omhelzen en knuffelen tot ze weer wat gekalmeerd is na zo'n uitbarsting van blijdschap.
Een dier kan niet veinzen dat ie van je houdt................
Dus óók déze grobbebol niet:

Miepie, het lijkt wel of je geen gevoel hebt.
Dan adviseer ik je, om eens goed navraag doen.Vincent schreef:Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid.![]()
Het komt namelijk maar heel sporadisch voor, dat (huismijt-)allergie zich uitstrekt tot honden.
Een eenvoudige test is gewoon een hond een paar dagen als loge nemen. Ook weer niet al te kort, want dan kan de patient van de lucht benauwd worden, terwijl dat na een dag of wat over gaat (zonder blijvende gevolgen voor de patient, bedoel ik dan
Maar wat nu, als de hónd allergisch voor het betrokken familielid blijkt te zijn????? :mrgreen: Het familielid dan maar wegdoen?? Is óók een oplossing, hé Miepie???Tiberius schreef:Dan adviseer ik je, om eens goed navraag doen.Vincent schreef:Zou er zelf héél graag een willen, maar heb een allergisch familielid.![]()
Het komt namelijk maar heel sporadisch voor, dat (huismijt-)allergie zich uitstrekt tot honden.
Een eenvoudige test is gewoon een hond een paar dagen als loge nemen. Ook weer niet al te kort, want dan kan de patient van de lucht benauwd worden, terwijl dat na een dag of wat over gaat (zonder blijvende gevolgen voor de patient, bedoel ik dan)
Kan me niet voorstellen dat het dier allergisch is, dan heeft het desbetreffende familielid het ernaar gemaaktPetrus schreef:Maar wat nu, als de hónd allergisch voor het betrokken familielid blijkt te zijn????? :mrgreen: Het familielid dan maar wegdoen?? Is óók een oplossing, hé Miepie???