Zondagsrust
Re: Zondagsrust (vh: Zondag... rustdag ?)
Ik heb die titels aangepast in:
- Zondagsrust (vh: Zondag... rustdag ?)
- Zondag of sabbat? (vh: Zondag... rustdag ?)
(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
- jakobmarin
Ik las in de gauwigheid eerst: 'we zitten dubbel te modderen'Tiberius schreef:Ik heb die titels aangepast in:
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Het is niet goed als anderen moeten werken op zondag omdat jij iets doet. Daarom nemen we niet de trein of de bus en daarom doen we geen inkopen op zondag.
Maar als wij, bijvoorbeeld, gebruik maken van elektriciteit, maken we dan ook niet gebruik van andermans zondagsarbeid?
Ik bedoel dit niet flauw, ik worstel hier al enige tijd mee.
Maar als wij, bijvoorbeeld, gebruik maken van elektriciteit, maken we dan ook niet gebruik van andermans zondagsarbeid?
en wij ons maar zorgen maken of er überhaupt nog wel gemodereerd zou worden nu Jongere op vakantie isTiberius schreef:(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
~~Soli Deo Gloria~~
Zo lang is Jongere nu ook weer niet op vakantie.Hendrikus schreef:en wij ons maar zorgen maken of er überhaupt nog wel gemodereerd zou worden nu Jongere op vakantie isTiberius schreef:(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
Mij bekruipt soms het gevoel dat sommigen veronderstellen dat een enkele moderator de dienst uitmaakt.Hendrikus schreef:en wij ons maar zorgen maken of er überhaupt nog wel gemodereerd zou worden nu Jongere op vakantie isTiberius schreef:(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
Dat is niet zo.
Als mod-team proberen we gewoon volgens de forumregels te modereren.
Zo simpel is het.
Dat word mij ook wel is voor gehouden en dat is inderdaad moeilijk.Jansenius schreef:Het is niet goed als anderen moeten werken op zondag omdat jij iets doet. Daarom nemen we niet de trein of de bus en daarom doen we geen inkopen op zondag.
Wij maken dan inderdaad gebruik van iemand anders zijn arbeid. De electriciteitscentrales moeten 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en het terrein wordt ook nog is vaak bewaakt.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
(Lapressa kwam even tussendoor, daarom nu met quote, anders is het wel erg uit z'n verband)
of gaan nu zelfs de mods gaan off-topic?
Ook op zondag?jvdg schreef:Mij bekruipt soms het gevoel dat sommigen veronderstellen dat een enkele moderator de dienst uitmaakt.Hendrikus schreef:en wij ons maar zorgen maken of er überhaupt nog wel gemodereerd zou worden nu Jongere op vakantie isTiberius schreef:(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
Dat is niet zo.
Zo simpel is het.
of gaan nu zelfs de mods gaan off-topic?
Wat ben je toch v r e s e l ij k serieus somsjvdg schreef:Mij bekruipt soms het gevoel dat sommigen veronderstellen dat een enkele moderator de dienst uitmaakt.Hendrikus schreef:en wij ons maar zorgen maken of er überhaupt nog wel gemodereerd zou worden nu Jongere op vakantie isTiberius schreef:(Sorry, we zitten dubbel te modereren)
Dat is niet zo.
Zo simpel is het.
~~Soli Deo Gloria~~
Dank voor je compliment!Hendrikus schreef:Wat ben je toch v r e s e l ij k serieus soms
Off-topic! Wil de enige ware mod deze onzin even verwijderen?
(ondanks dat je serieus bent en dat als een compliment ziet wil ik je vragen op deze (ook onzin) van mij niet serieus in te gaan )
(ondanks dat je serieus bent en dat als een compliment ziet wil ik je vragen op deze (ook onzin) van mij niet serieus in te gaan )
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bonny
- Contacteer:
Zou dat allemaal niet geautomatiseerd gaan? Zondag zonder elektriciteit, wat zal de dominee dan van de preekstoel moeten schreeuwen om zich verstaanbaar te moetenmaken in een grote kerk.Lapressa schreef:Dat word mij ook wel is voor gehouden en dat is inderdaad moeilijk.Jansenius schreef:Het is niet goed als anderen moeten werken op zondag omdat jij iets doet. Daarom nemen we niet de trein of de bus en daarom doen we geen inkopen op zondag.
Wij maken dan inderdaad gebruik van iemand anders zijn arbeid. De electriciteitscentrales moeten 24 uur per dag in de gaten worden gehouden en het terrein wordt ook nog is vaak bewaakt.
The Groom's still waiting at the altar
In maatschappelijke zin denk ik dat electra ed behoort tot de eerste levensbehoefte.
's Winters betekent geen stroom ook bij velen geen verwarming.
Kortom....... de man die de electra controleert en zorgt dat wij zondags stroom hebben mag van mij op zondag werken, net zoals de verpleegster, politieagent en brandweerman.
's Winters betekent geen stroom ook bij velen geen verwarming.
Kortom....... de man die de electra controleert en zorgt dat wij zondags stroom hebben mag van mij op zondag werken, net zoals de verpleegster, politieagent en brandweerman.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Stroom heb je op zich niet nodig. Vroeger hadden ze ook geen CV dus extra trui aan en het gaat prima
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Vroeger hadden ze dan wel de houtkachel in huis. Denk dat ik een probleem krijg als ik een vuurtje stook in mijn kamer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!