effe lachen Refo.... da's op zijn minst een onderdeel van 1-aprilgrappen van kinderen....refo schreef:Ik weet niet wat ze met die wekker gedaan hebben, maar die vader was misschien wel een uur te vroeg op...helma schreef:mijn dochter van 8 is de hele dag al 1 aprilgrappen aan 't smeden.
Iedere keer heeft ze weer een nieuw iedee en ligt ze bij voorbaat al helemaal in een deuk.
Samen met haar vriendinnetje heeft ze vanmiddag de wekker van vriendinnetjes vader alvast een uur vooruit gezet; is-tie morgen een uur te laat...
Vervolgens heeft ze hier thuis in alle slaapkamers de wekkers verzet; de volumeknop van alle geluidsapperatuur op z'n hardst gezet.
Na het eten kwam ze helemaal rollebollend van de lach de trap af; ze had zo'n goede grap bedacht. (maar mam zou het misschien iets minder leuk vinden en ze was benieuwd of het slachtoffer vannacht wel lekker zou slapen....) Morgen zou er iemand denken dat-ie 's nachts in bed geplast had!!! Je raadt het al; een beker water over iemands matras en het bed weer opgemaakt.
We hebben maar even een stop gezet op alle 1 aprilgrappen en wachten af wat we morgen nog meer tegenkomen
Verder is het misschien handig als iemand ze uitlegt wat het karakter van een 1 aprilgrap is.
Een wekker verzetten, water in bed en de radio hard zetten zijn meer Daniëlkampstreken.
1 april....
- MarthaMartha
Re: 1 april....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja, kinderen krijgen het steeds meer voor het zeggen...MarthaMartha schreef:effe lachen Refo.... da's op zijn minst een onderdeel van 1-aprilgrappen van kinderen....refo schreef:Ik weet niet wat ze met die wekker gedaan hebben, maar die vader was misschien wel een uur te vroeg op...helma schreef:mijn dochter van 8 is de hele dag al 1 aprilgrappen aan 't smeden.
Iedere keer heeft ze weer een nieuw iedee en ligt ze bij voorbaat al helemaal in een deuk.
Samen met haar vriendinnetje heeft ze vanmiddag de wekker van vriendinnetjes vader alvast een uur vooruit gezet; is-tie morgen een uur te laat...
Vervolgens heeft ze hier thuis in alle slaapkamers de wekkers verzet; de volumeknop van alle geluidsapperatuur op z'n hardst gezet.
Na het eten kwam ze helemaal rollebollend van de lach de trap af; ze had zo'n goede grap bedacht. (maar mam zou het misschien iets minder leuk vinden en ze was benieuwd of het slachtoffer vannacht wel lekker zou slapen....) Morgen zou er iemand denken dat-ie 's nachts in bed geplast had!!! Je raadt het al; een beker water over iemands matras en het bed weer opgemaakt.
We hebben maar even een stop gezet op alle 1 aprilgrappen en wachten af wat we morgen nog meer tegenkomen
Verder is het misschien handig als iemand ze uitlegt wat het karakter van een 1 aprilgrap is.
Een wekker verzetten, water in bed en de radio hard zetten zijn meer Daniëlkampstreken.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?!
'Je veter zit los' is een klassieke. Men kijkt automatisch en realiseert zich te laat dat het 1-4 is.
Een beker water in bed: men wordt nat en het is geen mop.
De wekker die te laat afloopt. Men mist een afspraak en het is geen mop.

'Je veter zit los' is een klassieke. Men kijkt automatisch en realiseert zich te laat dat het 1-4 is.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Je weet toch dat je op 31/3 alles moet controleren voordat je gaat slapen? (Control zou je toch moeten aanspreken)refo schreef:Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?!![]()
oh bah!!! is het vandaag weer flauwe grapjes dag 

Ja Refo, we hebben dat gister meteen even uitgelegd. Maar we hebben er ook om gelachen. Goed?refo schreef:Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?!![]()
Gefeliciteerd, Refo.refo schreef:Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?!![]()
Dit is de 1 aprilgrap van onze gemeente...
http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 0331_1.pdf
Mijn man was gisterenavond laaiend...
Hij dacht dat het echt was, dus zat al uit te rekenen, dat wij minimaal 6 dagen p/week heen en terug MOETEN, en dat, dat 180 euro p/week zou kosten...
Ik had de krant nog niet gelezen, dus toen ik het gelezen had, zei ik............volgens mij is het morgen 1 april
Hij dacht dat het echt was, dus zat al uit te rekenen, dat wij minimaal 6 dagen p/week heen en terug MOETEN, en dat, dat 180 euro p/week zou kosten...
Ik had de krant nog niet gelezen, dus toen ik het gelezen had, zei ik............volgens mij is het morgen 1 april

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Dit is de 1 aprilgrap van onze gemeente...

Projectleider Foppe Fanta.... het lag er wel dik bovenop....Orchidee schreef:Dit is de 1 aprilgrap van onze gemeente...
~~Soli Deo Gloria~~
En dan dat telefoonnummer. 

- MarthaMartha
Ja, maar we moeten van goede huize komen om jou aan het lachen te krijgen?Bart schreef:oh bah!!! is het vandaag weer flauwe grapjes dag
Blijf lachen Bart, het leven krijgt er een kleurtje van!
Overigens is 15 euro voor één passage wel erg veel op een lokaal weggetje.
Mocht dat plan realiteit worden, dan zit ik meer te denken aan 2 of 3 euro per passage; en vrachtwagens dubbel tarief.
Zou dat wel haalbaar zijn, Orchidee?
Mocht dat plan realiteit worden, dan zit ik meer te denken aan 2 of 3 euro per passage; en vrachtwagens dubbel tarief.
- MarthaMartha
Tiberius schreef:En dan dat telefoonnummer.

Het plan op zichzelf zou niet zo raar zijn, maar inderdaad...dat bedrag van 15 euro.............Tiberius schreef:Overigens is 15 euro voor één passage wel erg veel op een lokaal weggetje.
Zo'n klein weggetje is het niet hoor..............ik zal vanavond aan mijn man eens vragen hoeveel auto's vrachtwagens er per dag passeren....( ik vergeet dat altijd weer

Het is en blijft een "flessennek", en word hier wel de brug der ellende genoemt...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!