Kerstpakket

Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Lassie schreef:
Afgewezen schreef:
Lassie schreef:Ik sprak mijn vader vandaag. Ik vroeg hem naar zijn kerstpakket. Acht zegtie hij ligt nog achter in de auto. Hij zegt zoiets hoeft voor mij niet hoor. Er zijn mensen die nooit een kerstpakket krijgen. (mensen die werkeloos zijn, of in de wao zitten).

Ik heb altijd een hekel aan kerstpakketten. ik was de mijne bijna vergeten op te halen. Maar ook zonder zou ik kunnen leven.

Als we nou eens gewoon geen kerstpakketten gaan uitdelen en het geld wat we daarin stoppen gewoon ergens anders voor besteden?
Waarom moet nou ineens het geld voor kerstpakketten ergens anders aan besteed worden?
Je kunt ook het geld van je vakantie aan iets anders besteden.
Of het geld van de kleren die je niet nodig hebt.
Of het geld voor je benzine.
Of voor je 97e cd,
of.....
Mensen, zeur toch niet. Wees blij als je wat krijgt en als je daar behoefte aan hebt, geef dan ook iets aan een ander!
sorry?????
:wink:
Duuk

Bericht door Duuk »

Vandaag mijn kerstpakket meegenomen. Het is een pakket wat bij de Wereldwinkel vandaan komt. Dat maakt zo'n pakket net even wat specialer. Zo dent het ook nog een goed doel.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Duuk schreef:Vandaag mijn kerstpakket meegenomen. Het is een pakket wat bij de Wereldwinkel vandaan komt. Dat maakt zo'n pakket net even wat specialer. Zo dent het ook nog een goed doel.
Dat hebben wij ook een paar jaar gehad. Scheve kandelaars, koffie die niet te drinken is...
Nee, de collega's waren er niet enthousiast over. :oops:
Daphne

Bericht door Daphne »

wij krijgen geen kerstpakket... :?
Duuk

Bericht door Duuk »

Hendrikus schreef:
Duuk schreef:Vandaag mijn kerstpakket meegenomen. Het is een pakket wat bij de Wereldwinkel vandaan komt. Dat maakt zo'n pakket net even wat specialer. Zo dent het ook nog een goed doel.
Dat hebben wij ook een paar jaar gehad. Scheve kandelaars, koffie die niet te drinken is...
Nee, de collega's waren er niet enthousiast over. :oops:
Mwah, mijn ervaring met andere pakketten is ook vaak dat er over-de-datum-spullen in zitten en andere niet eten poes-pas
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Duuk schreef:Mwah, mijn ervaring met andere pakketten is ook vaak dat er over-de-datum-spullen in zitten en andere niet eten poes-pas
Ons kerstpakket komt de laatste jaren steeds hier vandaan

Afbeelding
en valt bij iedereen in de smaak.
Niks over de datum of niet te vreten, alles prima!
Unionist

Bericht door Unionist »

Er stond een leuke spotprent in Intermediair:

http://www.intermediair.nl/img.db?521581
Gian

Bericht door Gian »

Daphne schreef:wij krijgen geen kerstpakket... :?
Volgend jaar beter je best doen denk :mrgreen:
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Daphne

Bericht door Daphne »

Gian schreef:
Daphne schreef:wij krijgen geen kerstpakket... :?
Volgend jaar beter je best doen denk :mrgreen:
mjah zou kunnen... hoewel... ik kreeg net mn salarisstrookje... :shock: :shock: :shock: :shock: :o :o :D :D volgens mij doen ze ´t op deze manier :wink: :roll: :!:
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Mijn salarisstrookje was ook niet verkeerd. :P :P
En dan óók nog eens een Irischeque, mét een kerstroos.
myster

Bericht door myster »

Mijn kerstpakket was weer rijkelijk gevuld met alle dingen die standaard in zo'n pakket zitten... Je zult me dan ook niet horen klagen :D
Ach, alleen dat uitpakken al met de kids erbij is een feest. Dan maakt het niet eens meer uit wát er uit komt.

Ennuh... in de kelder misstaat het niet.
Bedankt baas ;)
Daphne

Bericht door Daphne »

wat ik trouwens écht niet begrijp... waarom zitten er nou heel vaak pasta´s in de kerstpakketten?? ´k snap daar echt helemaal niets van... wie kan me een ´logische´ reden voorschotelen?
Josephus

Bericht door Josephus »

Daphne schreef:wat ik trouwens écht niet begrijp... waarom zitten er nou heel vaak pasta´s in de kerstpakketten?? ´k snap daar echt helemaal niets van... wie kan me een ´logische´ reden voorschotelen?
Misschien omdat die tegenwoordig veel gegeten worden? Een logischer reden heb ik niet... :mrgreen: :mrgreen:
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

myster schreef:Mijn kerstpakket was weer rijkelijk gevuld met alle dingen die standaard in zo'n pakket zitten... Je zult me dan ook niet horen klagen :D
Ach, alleen dat uitpakken al met de kids erbij is een feest. Dan maakt het niet eens meer uit wát er uit komt.

Hééééél herkenbaar, even op de film vastgelegd :D
Daphne

Bericht door Daphne »

Josephus schreef:
Daphne schreef:wat ik trouwens écht niet begrijp... waarom zitten er nou heel vaak pasta´s in de kerstpakketten?? ´k snap daar echt helemaal niets van... wie kan me een ´logische´ reden voorschotelen?
Misschien omdat die tegenwoordig veel gegeten worden? Een logischer reden heb ik niet... :mrgreen: :mrgreen:
hmmmm.... is toch nie leuk dan om in je kerstpakket te krijgen als je t toch al elke week eet?
Plaats reactie