Wat is jefavoriete bier?????
- Miscanthus
Sorry hoor, maar vrouwen en port is niet zo'n logische samenhang.Miscanthus schreef:zoet man!Jerusjah schreef:Geef mij maar port!limosa schreef:toch eens een ander merk proberen dan misschien ?Jerusjah schreef:Bier, smerig. kattenpis.
onee, meestal drinken vrouwen port :mrgreen:
Mijn lekkerste biertje(s) staan er niet bij;
Hoegaarden
Leffe dubbel Brune/Blonde
bokbier
We hadden het over bier; vergelijking met port is dan echt "ondermaats". Laat de bierjongens en meisjes bier drinken, maar verwar ze niet met met port liefhebbers. Deze liefhebbers kennen geen discrimminatie. Zowel vrouw als man hebben meer éénheid in de port dan in het "mannelijke" bier.
- Miscanthus
Bij gebrek aan Hertog Jan heb ik op Grolsch gestemd, hoewel ik de voorkeur geef an duitse halve liters van net over de grens 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Miscanthus
Dan zul je me eerst eens van de nodige flesjes bier moeten voorzien, want die heb ik in tijden al niet in huis gehad.............. :idea:Lassie schreef:dat wilde ik net tegen jou zeggen.Petrus schreef:De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet........ :mrgreen: :mrgreen:Lassie schreef:
zuipschuit.
Re: Wat is jefavoriete bier?????
Grolsch Lemon, maar dan wel heeel koud
- Bonny
- Contacteer:
Re: Wat is jefavoriete bier?????
Ik lust geen bier, of eigenlijk alcohol in het algemeen..
The Groom's still waiting at the altar