Máxima bevallen van dochter
'k Vind het ook niet mooi, maar het klinkt bij elkaar wel grappig. Amalia vind ik ook geen mooie naam...Maar ja, ik mag de naam niet kiezen 
Van nu.nl:
Prinses Alexia is vernoemd naar haar vader. De prins zei dat dinsdag na de aangifte in het Oude Stadhuis. Hij zei verder nadrukkelijk tegen de aanwezige pers dat het meisje niet is vernoemd naar een van de buitenechtelijke dochters van prins Bernhard, die ook Alexia heet. "Ze is vernoemd naar mij en ik ken heel veel Alexia's in deze wereld, naar wie ze niet is vernoemd", aldus de prins
[Aangepast op 28/6/05 door nicname]

Van nu.nl:
Prinses Alexia is vernoemd naar haar vader. De prins zei dat dinsdag na de aangifte in het Oude Stadhuis. Hij zei verder nadrukkelijk tegen de aanwezige pers dat het meisje niet is vernoemd naar een van de buitenechtelijke dochters van prins Bernhard, die ook Alexia heet. "Ze is vernoemd naar mij en ik ken heel veel Alexia's in deze wereld, naar wie ze niet is vernoemd", aldus de prins
[Aangepast op 28/6/05 door nicname]
Laurentien lijkt me wel duidelijk.
Wie is Marcella? Zus van Maxima?
Welke Juliana is vernoemd? Daar hebben we er ook 2 van. De grootmoeder en de nicht van vader Alex.
Wie is Marcella? Zus van Maxima?
Welke Juliana is vernoemd? Daar hebben we er ook 2 van. De grootmoeder en de nicht van vader Alex.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Haar peettante om precies te zijn. Een ongetrouwde zus van Maxima's moeder. Ze was ook getuige bij het burgerlijk huwelijk.Oorspronkelijk gepost door LeoniusEen tante van Maxima. Marcela met 1 'l' is dus goed geschreven. Ze is een Argentijnse weet je nog..... :#Wie is Marcella? Zus van Maxima?
[Aangepast op 28/6/05 door Leonius]
En Alexia heeft ook nog een oud-tante (van d'r vaders kant) die Alicia heet. Zou ze daar naar vernoemd zijn?Oorspronkelijk gepost door CorydorasHaar peettante om precies te zijn. Een ongetrouwde zus van Maxima's moeder. Ze was ook getuige bij het burgerlijk huwelijk.Oorspronkelijk gepost door LeoniusEen tante van Maxima. Marcela met 1 'l' is dus goed geschreven. Ze is een Argentijnse weet je nog..... :#Wie is Marcella? Zus van Maxima?
[Aangepast op 28/6/05 door Leonius]

Google blijft handigOorspronkelijk gepost door Marjan
Zijn jullie allemaal abonnee op Vorsten of zo?
Het interesseert me maar matig eigenlijk.

Daar stond het toen nog niet op :boNee, hoor, we volgen het nieuws op http://www.nu.nl
Prinses Alexia -de roepnaam- heeft namen meegekregen van drie generaties boven haar: Juliana van haar grootmoeder, Marcela van een peettante van Máxima met wie zij een bijzondere band mee heeft, en Laurentien komt van de vrouw van prins Constantijn, de broer van Willem-Alexander
BRON: het RD van vandaag. Incl de stijlfout.
[Aangepast op 28/6/05 door refo]
BRON: het RD van vandaag. Incl de stijlfout.
[Aangepast op 28/6/05 door refo]
--------------