Kan onze school er komen???
Heel erg goed idee, behalve dan het punt dat Eastcombe zo'n ruim halfuur rijden bij Cheltenham vandaan ligt.....Maybe I have got an idea!
Eastcombe Christian School
Maar als we ooit het schoolgebouw in Eastcombe terug krijgen hopen we daar uiteraard ook een school in te starten! En die gaat dan ongetwijfeld wel zo heten!
Ennne. ik denk dat de Pearl inderdaad wel erg mooi is! Ik zet em in elk geval op de lijst!!!
Ik heb de volgende posting effe naar boven gehaald....! MAAR VOEL JE NIET VERPLICHT! HET IS GEHEEL VRIJBLIJVEND!!
Maar het kan zijn dat iemand zich geroepen voelt om ons niet alleen in het gebed, maar ook financieel te steunen! Dan is dat natuurlijk altijd mogelijk!
Voor degenenen die geinteresserd zijn, het rekening-nummer is:
3940.16.297 (van de Rabo, op naam van D.M. Treur, Apeldoorn)
Je kunt er bij vermelden als je een speciaal doel hebt of zo...?
Maar voel je vooral niet verplicht om te geven! Alleen als de Heere het echt op je hart gelegd hebt om te geven, want het belangrijkste is gebed! Het heeft geen zin om geld te geven als je in je gebed niet aan ons denkt!
Maar het kan zijn dat iemand zich geroepen voelt om ons niet alleen in het gebed, maar ook financieel te steunen! Dan is dat natuurlijk altijd mogelijk!
Voor degenenen die geinteresserd zijn, het rekening-nummer is:
3940.16.297 (van de Rabo, op naam van D.M. Treur, Apeldoorn)
Je kunt er bij vermelden als je een speciaal doel hebt of zo...?
Maar voel je vooral niet verplicht om te geven! Alleen als de Heere het echt op je hart gelegd hebt om te geven, want het belangrijkste is gebed! Het heeft geen zin om geld te geven als je in je gebed niet aan ons denkt!
Cheltenham Christian School??Oorspronkelijk gepost door englandHeel erg goed idee, behalve dan het punt dat Eastcombe zo'n ruim halfuur rijden bij Cheltenham vandaan ligt.....Maybe I have got an idea!
Eastcombe Christian School
Maar als we ooit het schoolgebouw in Eastcombe terug krijgen hopen we daar uiteraard ook een school in te starten! En die gaat dan ongetwijfeld wel zo heten!
Ennne. ik denk dat de Pearl inderdaad wel erg mooi is! Ik zet em in elk geval op de lijst!!!

mvrgr.
RvP
We zijn er eiiiiiiindelijk over uit! Nadat ik een hele lijst had gemaakt met sugessties hebben een stel mensen gekozen.
De keus is gevallen op Good Hope School...
Ik hoop dat jullie vanavond aan ons willen denken, omdat we dan de eerste vergadering hebben met alle mogelijke bestuursleden.. Na vanavond moeten mensen de beslising nemen of ze in het bestuur willen of niet...
De keus is gevallen op Good Hope School...
Ik hoop dat jullie vanavond aan ons willen denken, omdat we dan de eerste vergadering hebben met alle mogelijke bestuursleden.. Na vanavond moeten mensen de beslising nemen of ze in het bestuur willen of niet...
Ow, haha en ik heb echt heel die topic doorgelezen om me er van te verzekeren dat het niet eerder genoemd was. Toch niet goed gekeken...Oorspronkelijk gepost door wimNiet origineel: had ik ook.Oorspronkelijk gepost door nicname
The Rainbow??
(verwijzing naar Gods trouw)![]()
(blijkbaar dus niet origineel...Moet dat eigenlijk?? Als het maar inhoud heeft, toch?)
[Aangepast op 29/3/05 door nicname]
Hahaha, ja, alleen het probleem is dan dat we de King James Version gebruiken. En omdat het een Reformatorische school hoort te zijn zijn er vast een hoop bezorgde mensen dat we niet bepaald Reformed zijn...
Nee, laten we et nu maar gewoon bij Good Hope School houden.. Maar ik vind et wel heel erg fijn dat jullie zo meegeleefd hebben!!
We hebben inmiddels het logootje klaar. Ik denk niet dat ik em hier neer kan zetten, is nogal groot denk ik..
Maar we hebben een cirkel met een anker er in. Door het anker staat Good Hope geschreven... Dank zij Sjoerd, de student die hier is, hij is nogal handig met computers....
Nee, laten we et nu maar gewoon bij Good Hope School houden.. Maar ik vind et wel heel erg fijn dat jullie zo meegeleefd hebben!!
We hebben inmiddels het logootje klaar. Ik denk niet dat ik em hier neer kan zetten, is nogal groot denk ik..
Maar we hebben een cirkel met een anker er in. Door het anker staat Good Hope geschreven... Dank zij Sjoerd, de student die hier is, hij is nogal handig met computers....
Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb een website gemaakt voor de school. We hopen ooit een 'echte' website te hebben, maar op dit moment is dit een goedkope optie!
Kom dus even kijken, en reageer even!Het grootste deel is uiteraard nog onder constructie, maar dat komt wel goed!
Good Hope School
Kom dus even kijken, en reageer even!Het grootste deel is uiteraard nog onder constructie, maar dat komt wel goed!
Good Hope School
Een mooie site England, veel succes verder.Oorspronkelijk gepost door england
Voor degenen die geinteresseerd zijn, ik heb een website gemaakt voor de school. We hopen ooit een 'echte' website te hebben, maar op dit moment is dit een goedkope optie!
Good Hope School