Nat of droog scheren?

Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Marnix schreef:
Daphne schreef:
Breekijzertje schreef:
Daphne schreef: wat heb jij er last van dan?
Vrouwen met okselhaar = GRUWELIJK!!!!! :wink:
Tuurlijk alleen vraag k me af wat voor last MARNIX ervan heeft :)
Als je het bikini-topic gevolgd had weet je dat ik wel eens naar het strand ga.... verder bij zwemmen, sporten etc zie je nog wel eens oksels van dames. Dus ik heb er wel degelijk mee te maken. maar misschien wel de oplossing voor het bikini-probleem... als vrouwen op het strand allemaal met een grote bos okselhaar rondlopen is ze, ook al draagt ze een bikini, gelijk geen lustobject meer voor mensen :D
Hangt dat van een paar haartjes af dan :?: :?: :?:
myster

Bericht door myster »

Marnix schreef:als vrouwen op het strand allemaal met een grote bos okselhaar rondlopen is ze, ook al draagt ze een bikini, gelijk geen lustobject meer voor mensen :D
als ze het gewoon allemaal doen wel hoor. dan is er verder geen onderscheid meer :D (wilde eigenlijk zeggen: weinig keuze maar dat klinkt zo denigrerend)
Rens

Bericht door Rens »

Marnix schreef:als vrouwen op het strand allemaal met een grote bos okselhaar rondlopen is ze, ook al draagt ze een bikini, gelijk geen lustobject meer voor mensen :D
ook als het een halve paardenstaart is geworden?????? staat toch móói joh............... :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
myster

Bericht door myster »

Rens schreef:
ook als het een halve paardenstaart is geworden?????? staat toch móói joh............... :mrgreen:
nou. mooi gevlecht... :lol:
Rens

Bericht door Rens »

myster schreef:
Rens schreef:
uh uh.....géén vlechtingen des haars!!!!!!!!
Moderatorbericht:
myster

Bericht door myster »

Rens schreef:
myster schreef:
Rens schreef:
uh uh.....géén vlechtingen des haars!!!!!!!!
oeps, misser dus.

euh... mooi gekapt??? :mrgreen:
Marnix

Bericht door Marnix »

Breekijzertje schreef:
Marnix schreef:
Daphne schreef:
Breekijzertje schreef: Vrouwen met okselhaar = GRUWELIJK!!!!! :wink:
Tuurlijk alleen vraag k me af wat voor last MARNIX ervan heeft :)
Als je het bikini-topic gevolgd had weet je dat ik wel eens naar het strand ga.... verder bij zwemmen, sporten etc zie je nog wel eens oksels van dames. Dus ik heb er wel degelijk mee te maken. maar misschien wel de oplossing voor het bikini-probleem... als vrouwen op het strand allemaal met een grote bos okselhaar rondlopen is ze, ook al draagt ze een bikini, gelijk geen lustobject meer voor mensen :D
Hangt dat van een paar haartjes af dan :?: :?: :?:
Ik had het over een grote bos :D

Myster, 1 a 2 keer per week maar? Ik hou het op 1 a 2 keer per dag :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rens

Bericht door Rens »

In tegenstelling tot wat óp het hoofd groeit, is de begroeing aan dee ónderzijde van het gezicht slechts éénmaal per week aan een maaibeurt toe..................
Moderatorbericht:
Marnix

Bericht door Marnix »

je bedoelt hals/keel? Dat moet ook wel dagelijks bij mij :) Verder scheer ik niets. Ik ga niet mee in de hype dat een gladgeschoren buik/borst en armen/benen ook mooi zou zijn :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Marnix schreef:je bedoelt hals/keel? Dat moet ook wel dagelijks bij mij :) Verder scheer ik niets. Ik ga niet mee in de hype dat een gladgeschoren buik/borst en armen/benen ook mooi zou zijn :)
Ferme jongens, stoere knapen..........
myster

Bericht door myster »

Marnix schreef:[
Myster, 1 a 2 keer per week maar? Ik hou het op 1 a 2 keer per dag :)
ach ja, 't is nogal wat werk hè? :D
Ma Vis

Bericht door Ma Vis »

Zeg, ik dacht altijd dat natscheren beter is voor de longen.
Mijn man zegt altijd dat je bij electrisch scheren kleine haardeeltjes inademt, die dan je longen 'vervuilen'.
Soort stoflong krijg je dan op den duur. Of het gaat inkapselen en vormt een ?abces-tumor?
Mariavt

Bericht door Mariavt »

Ma Vis schreef:Zeg, ik dacht altijd dat natscheren beter is voor de longen.
Mijn man zegt altijd dat je bij electrisch scheren kleine haardeeltjes inademt, die dan je longen 'vervuilen'.
Soort stoflong krijg je dan op den duur. Of het gaat inkapselen en vormt een ?abces-tumor?
Géén ideeee............ :wink:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !

He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
myster

Bericht door myster »

Een half uurtje tuinieren levert meer stof op.
Maar als je safe wilt zitten tijdens het scheren, kun je beter een coolskin van dhr. P uit E. aanschaffen. Electrisch nat scheren!
Rens

Bericht door Rens »

myster schreef:Een half uurtje tuinieren levert meer stof op.
Maar als je safe wilt zitten tijdens het scheren, kun je beter een coolskin van dhr. P uit E. aanschaffen. Electrisch nat scheren!
tja, je kunt ook met een pincet al je haartjes één voor één uittrekken...............
Moderatorbericht:
Plaats reactie