Vakantieliefdes
Oorspronkelijk gepost door LecramOch, Jelle kent me een beetje (hoop ik)Oorspronkelijk gepost door MargrietOorspronkelijk gepost door LecramStaat ze zo vaak met de deegroller klaar? :,:,Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik ben nu met die liefde al ruim 35 jaar getrouwd, om precies te zijn 35 jaar en 13 dagen. En nog steeds klopt mijn hart sneller als ik ze zie:,
Da's nou niet aardig
:,:,:,:,:, Zonder deegroller ben ik niet in toom te houden, daarom gaat het ook zo goed:,:,
nou, nou, Jelle, ik dacht dat domineeszonen zo oppassend zijn;)Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door LecramOch, Jelle kent me een beetje (hoop ik)Oorspronkelijk gepost door MargrietOorspronkelijk gepost door Lecram Staat ze zo vaak met de deegroller klaar? :,:,
Da's nou niet aardig
:,:,:,:,:, Zonder deegroller ben ik niet in toom te houden, daarom gaat het ook zo goed:,:,
He puber, kijk maar uit dat je vrouw je niet in de gaten krijgt hier op OSW!Oorspronkelijk gepost door LecramDan valt het nog mee met jou. Bij mij moeten er zweepjes, duimklemmen, brandijzers enz. aan te pas komen :$:$:$Oorspronkelijk gepost door Jelle

Misschien zit die wel onder een andere nicname hier op het forum :,Oorspronkelijk gepost door PimHe puber, kijk maar uit dat je vrouw je niet in de gaten krijgt hier op OSW!Oorspronkelijk gepost door LecramDan valt het nog mee met jou. Bij mij moeten er zweepjes, duimklemmen, brandijzers enz. aan te pas komen :$:$:$Oorspronkelijk gepost door Jelle
:,:,:,:,:, Zonder deegroller ben ik niet in toom te houden, daarom gaat het ook zo goed:,:,![]()
(overigens, ik kan goed merken dat jij hier in de gaten gehouden wordt :o )
Kgeloof er nix van!Oorspronkelijk gepost door Lecram
Misschien zit die wel onder een andere nicname hier op het forum :,
Ik ben al zover in het proces van volwassen worden, dat ik erken dat ik soms een paar toeziende ogen nodig heb! Kan nix geen kwaad(overigens, ik kan goed merken dat jij hier in de gaten gehouden wordt :o )

Mijn ouders zijn ook zo'n blijvende vakantieliefde! Ze hebben elkaar op een Daniëlkamp leren kennen en nu al heel wat jaartjes gelukkig met elkaar!Adorote schreef:Vacantie liefdes de meeste mensen hebben ze toch gehad, en soms ook een blijvende liefde.......................................MOOI.
Mss moet ik dan ook maar een met een Daniëlkamp mee....

Vakantieliefde? Tja, die heeft iedereen wel eens gehad!
De mijne heb ik alleen nooit meer teruggezien...........
De mijne heb ik alleen nooit meer teruggezien...........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60