sorry DIA het zijn geen principezaken, het is traditie met een kleine t.-DIA- schreef:Durft u een moslim met traditioneel moslimgewaad ook openlijk bespottelijk te noemen? Of vreest u dan voor eventuele represailles? U steekt uw afkeer voor 'de ouden' en 'het oude' niet bepaald onder stoelen of banken, terwijl u wel weet dat u daar hier mensen mee zult treffen. Als het om principezaken gaat mag je, nee moet je een zuur gezicht kunnen verdragen, (zie Eli, en zijn zonen) maar om anderen te ergeren (dat kon u immers weten) had u er wijzer aan gedaan om hier het woord bespottelijk te noemen. Daar zijn dus ook medeforummers onder, en het gaat hier niet om principezaken voor u, maar het lijkt juist zo om mensen die een bepaald principe hebben als bespottelijk weg te zetten.Orchidee schreef:Dat moet iedereen idd helemaal zelf weten wat hij wel of niet op zijn of haar hoofd zet.
Maar als je je toegangkelijk wil opstellen tegenover de wereld, jeugd, jeugd die dreigt af te haken of al zijn afgehaakt vanwegen door mensen verzonnen regeltjes en gewoontes zowel voor de buiten als de binnenkant moet je je toch wat laagdrempeliger opstellen!
En wees eerlijk, ik vind het al bespottelijk en de wereld en jeugd steekt er echt de draak mee!
Waarom zo'n vertoning, waarom niet toegangkelijker ipv afstandelijkheid creëren.!?
De vruchten van de Geest, daar moeten we in en aan herkend worden!!!
Maar ik neem aan dat u dit onbewust hebt gezegd, omdat het voor u zo heel anders is en niet begrijpt wat dat koppeltje mensen beweegt.
natuurlijk laat je iedereen in zijn waarde, maar ik heb eens een nog vrij jonge predikant door Rotterdam zien lopen met een kachelpijp op, die man liep echt voor gek, de volgende predikant uit die gemeente weigerde het en toen hebben ze het losgelaten, omdat ze die predikant graag wilde hebben. Nu is het opeens geen item meer.