Waar baal je van? [2]
Re: Waar baal je van?
Gebrek aan zelfreflectie is 1 van de autistische kenmerken 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Dan zijn er wel heel veel mensen die autistisch zijnMara schreef:Gebrek aan zelfreflectie is 1 van de autistische kenmerken

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Helemaal nergens van (nou ja wel n beetje, maar goed ik doe gewoon m'n best en dan zien we wel).
- oesterschelpje
Mara schrijft 1 van de kenmerken.....!Schemerlichtje schreef:Dan zijn er wel heel veel mensen die autistisch zijnMara schreef:Gebrek aan zelfreflectie is 1 van de autistische kenmerken
Dat wil dus niet zeggen als je geen zelfreflectie kent, dat je dan gelijk autisme hebt!!!
Even goed lezen wat er staat, voordat er commentaar gegeven wordt, dit kan onbedoeld soms erg pijnlijk overkomen.
oesterschelpje schreef:Mara schrijft 1 van de kenmerken.....!Schemerlichtje schreef:Dan zijn er wel heel veel mensen die autistisch zijnMara schreef:Gebrek aan zelfreflectie is 1 van de autistische kenmerken
Dat wil dus niet zeggen als je geen zelfreflectie kent, dat je dan gelijk autisme hebt!!!
Even goed lezen wat er staat, voordat er commentaar gegeven wordt, dit kan onbedoeld soms erg pijnlijk overkomen.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat ik elke dag zoveel plannen heb die ik die dag uit wil voeren, maar er is nog niks van terecht gekomen 

Herkenbaar...Droelie schreef:Dat ik elke dag zoveel plannen heb die ik die dag uit wil voeren, maar er is nog niks van terecht gekomen
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hoe meer tijd je beschikbaar hebt, hoe minder je doet. Eerst maar es aan 't werk gaan.albion schreef:Herkenbaar...Droelie schreef:Dat ik elke dag zoveel plannen heb die ik die dag uit wil voeren, maar er is nog niks van terecht gekomen
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Tja..oesterschelpje schreef:Dat wil dus niet zeggen als je geen zelfreflectie kent, dat je dan gelijk autisme hebt!!!
Die zin kun je ook omdraaien...
refo schreef:Hoe meer tijd je beschikbaar hebt, hoe minder je doet. Eerst maar es aan 't werk gaan.albion schreef:Herkenbaar...Droelie schreef:Dat ik elke dag zoveel plannen heb die ik die dag uit wil voeren, maar er is nog niks van terecht gekomen
Dat klopt meestal wel.Vroeger was ik gezinsverzorgster. In een gezin met 10 kinderen ging het werk van zelf. In een gezin met 1 kind duurde de dagen wel heel lang....
Maar het kan ook omgekeerd. Als je zoveel werk heb dat je niet weet waar je nou het eerst mee moet beginnen dat kan ook erg stagnerend werken. Het is zoals je zegt:
Eerst maar es aan 't werk gaan.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat de airco in m'n auto het niet naar wens doet. Het maakt niet uit of ie aan staat of niet, het blijft net zo warm.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Die van mij moet ik volgens mij niet aan zetten, omdat ik weinig rijd is dit slecht voor de accu, dan merk bij het starten(stotering).Ichtus schreef:Dat de airco in m'n auto het niet naar wens doet. Het maakt niet uit of ie aan staat of niet, het blijft net zo warm.
Toch maar naar laten kijken, wij hebben het ook al een paar keer gehad, vervelend is dat hé als je het éénmaal gewend/verwend ben...Ichtus schreef:Dat de airco in m'n auto het niet naar wens doet. Het maakt niet uit of ie aan staat of niet, het blijft net zo warm.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat ik aan een bril moet 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!