vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".

vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".
Ik hang lakens voor de boekenkasten ...vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".
Auto schreef:Ik hang lakens voor de boekenkasten ...vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".
heb je zulke grote lakensAuto schreef:Ik hang lakens voor de boekenkasten ...vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".
Ik heb zelfs nog gordijnen van mijn ouders liggen van 56 jaar oud ............ mooie groenehelma schreef:heb je zulke grote lakensAuto schreef:Ik hang lakens voor de boekenkasten ...vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".
Ik voel mij elke dag jarighelma schreef:Oh je hebt nog ruimte!! wanneer ben je jarig?huisman schreef:Dat klopt (wel éénzijdig bewaar het pand CGK boekjesJongere schreef:Mijn gok: huisman heeft héél erg veel CGK-boekjes en verder de boeken van ds. Huisman. ;-)huisman schreef:Boeken) Maar ook veel puriteinen, Spurgeon,Kohlbrugge, GG predikanten( Huisman,Harinck zijn mijn favorieten) Wat is trouwens veel boeken. Ik tel mijn boeken niet maar heb ongeveer 30 meter boekenkastruimte waarvan 26 meter gevuld is.
gewoon zorgen dat er zoveel staat dat er geen touw aan vast te knopen valt....henriët schreef:vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".![]()
je hebt vast bij ons in de boekenkast gepeild;)MarthaMartha schreef:gewoon zorgen dat er zoveel staat dat er geen touw aan vast te knopen valt....henriët schreef:vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".![]()
(van ds J. Roos tot Max Lucado bijvoorbeeld)
nou nee, in die van ons eigenlijk, maar dat die van jullie er ook zo uitziet is alleen maar leukhenriët schreef:je hebt vast bij ons in de boekenkast gepeild;)MarthaMartha schreef:gewoon zorgen dat er zoveel staat dat er geen touw aan vast te knopen valt....henriët schreef:vlinder schreef: Citaat van een forummer: "Als ik ooit ga verhuizen, wil ik geen boekenkast meer in de kamer. Iedereen zit maar in die kast te loeren en denk daaraan een etiket te kunnen plakken".![]()
(van ds J. Roos tot Max Lucado bijvoorbeeld)
MarthaMartha schreef:nou nee, in die van ons eigenlijk, maar dat die van jullie er ook zo uitziet is alleen maar leuk
conclusie: jullie zijn onstabiel.henriët schreef:MarthaMartha schreef:nou nee, in die van ons eigenlijk, maar dat die van jullie er ook zo uitziet is alleen maar leuk
Ik heb 25 meter, waarvan 30 meter gevuld is.huisman schreef:Dat klopt (wel éénzijdig bewaar het pand CGK boekjesJongere schreef:Mijn gok: huisman heeft héél erg veel CGK-boekjes en verder de boeken van ds. Huisman. ;-)huisman schreef:Boeken) Maar ook veel puriteinen, Spurgeon,Kohlbrugge, GG predikanten( Huisman,Harinck zijn mijn favorieten) Wat is trouwens veel boeken. Ik tel mijn boeken niet maar heb ongeveer 30 meter boekenkastruimte waarvan 26 meter gevuld is.