Dat klinkt niet besthenriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef:Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Maar ach..
t hoofd omhoog..
Tante Betje is gevoelig hoe je iets zegt, niet wat je zegt.
Zosinus schreef:henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef:Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.henriët schreef:leed dat je aangedaan wordt en je je niet tegen kunt keren
Maar ach..
t hoofd omhoog..![]()
Tante Betje is gevoelig hoe je iets zegt, niet wat je zegt.
ik volg t allemaal niet meer
sorry
k zal een end gaan fietsen, wellicht word ik dan weer helder
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zoet maarhenriët schreef:Zosinus schreef:henriët schreef:Ik weet het Afgewezen, maar helaas is de realiteit soms anders dan we zouden willen.Afgewezen schreef: Da's geen fraaie zin, henriet. Tante Betje zou zich omdraaien in haar graf als ze hem las.
Maar ach..
t hoofd omhoog..![]()
Tante Betje is gevoelig hoe je iets zegt, niet wat je zegt.![]()
ik volg t allemaal niet meer
sorry
k zal een end gaan fietsen, wellicht word ik dan weer helder
Ze bedoelen je gramatica denk ik
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!
en niet tot midden in de nacht in de chat zitten
Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
vanaavont maar vroech naar betOrchidee schreef: Zoet maar![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
TSA JE GOE DOEhenriët schreef:vanaavont maar vroech naar betOrchidee schreef: Zoet maar![]()
ssssssst, niet alles verklappen!!Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
En ik moest toch wel weten wat er nou spookte in de sjet...
(Maarre, het kwam door jou dat het niet vroeg meer was)
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nergens van! Voel me gewoon akelig gelukkig! 
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Denk maar niet dat het gaat lukken om me een schuldgevoel aan te praten, ben ik wat ongevoelig voor geworden...Ichtus schreef:ssssssst, niet alles verklappen!!Jo-Ann schreef:Voor zulke baaldingen is maar één oplossing:Ichtus schreef:Van een wekker die weer vroeg gaat.
vroeg naar bed!![]()
En ik moest toch wel weten wat er nou spookte in de sjet...
(Maarre, het kwam door jou dat het niet vroeg meer was)
van mijn rechtzitting vandaag
van mensen die niet doen wat ze beloofd hebben
(brom)vliegen, ons huis zit er helemaal onder. Is er een vliegenplaag ofzo?
Iemand tips om ze weg te krijgen?