Kleine vreugden

Dodo

Re: Kleine vreugden

Bericht door Dodo »

Lassie schreef:Schone ramen.... :sweat Was even flink door werken (38 ramen).
Woon je in Huis ten Bosch of zo?
dennis

Bericht door dennis »

-DIA- schreef:
Orchidee schreef:De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......
En... heel pril ook, maar toch... de wolf is ook alweer gesignaleerd...
Die wolf reken je vast niet onder de 'kleine vreugden.'
Lassie

Bericht door Lassie »

Dodo schreef:
Lassie schreef:Schone ramen.... :sweat Was even flink door werken (38 ramen).
Woon je in Huis ten Bosch of zo?
Nee, maar als je alle ramen binnen en buiten lapt dan kom ik op 38 ramen ;-) (en dan heb ik het nog niet over de ramen in de deuren in huis).
-DIA-

Bericht door -DIA- »

dennis schreef:
-DIA- schreef:
Orchidee schreef:De eerste voorjaarstekenen, een bosje sneeuwklokjes, bloesemknoppen......heel pril maar toch......
Ach ja soms is een beetje humor niet verkeerd... Soms moet je wat kunnen relativeren of dingen zo zeggen dat je inziet wat ik er mee bedoel. Ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn relatief opgewekt en open karakter.... *mis een fatsoenlijk 'shame-smiley*
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
modesto
Inactief

Bericht door modesto »

Alles is relatief, inderdaad. :)
Logisch-reformatorisch meubelconsulent -- bij 500 berichten houd ik het hier echt helemaal voor gezien, en dan kom ik de dag daarop weer terug op het forum
huisman

Bericht door huisman »

dennis schreef:
-DIA- schreef:
Nee inderdaad meer onder de grote vreugden. Kan niet wachten voor de eerste echte roedel hier op de Veluwe rondloopt.
Het zal de wildstand ten goede komen want ik ben het schrikken voor overstekend wild(bijna altijd reeën maar soms ook een wild zwijn) wel een beetje zat.
Deze winter viel het mee (alhoewel een collega op een wild zwijn is gebotst) maar vorig jaar heb ik teveel aangereden reeën gezien om nog comfortabel in het donker naar huis te rijden. Dus......kom maar op wolf!!!!
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
dennis

Bericht door dennis »

-DIA- schreef:
dennis schreef:
-DIA- schreef:
Ach ja soms is een beetje humor niet verkeerd... Soms moet je wat kunnen relativeren of dingen zo zeggen dat je inziet wat ik er mee bedoel. Ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn relatief opgewekt en open karakter.... *mis een fatsoenlijk 'shame-smiley*
O, maar je hoeft je niet te schamen als je van wolven houdt ... Ik denk dat er genoeg biologen zijn die het geweldig vinden dat de wolf in Nederland terugkeert.
(zolang het maar geen wolven in schaap klederen zijn.)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

dennis schreef:
-DIA- schreef:
O, maar je hoeft je niet te schamen als je van wolven houdt ... Ik denk dat er genoeg biologen zijn die het geweldig vinden dat de wolf in Nederland terugkeert.
(zolang het maar geen wolven in schaap klederen zijn.)
Ik kan nou ook weer niet zeggen dat ik bepaaldelijk van die beesten gecharmeerd ben... Nee dan toch maar liever een relatief onschuldig en ongevaarlijk teddybeertje. Een wolf is me somwijlen iewat te wild, echter ook een teddybeer heeft zo zijn nadelen: Die beweegt namelijk helemaal niet uit zijn eigen natuur.
Maar ik sluit positief af: Ik heb net gemerkt dat het mooi weer is. Echt, je zou de lentekriebels bijna krijgen!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Charles

Bericht door Charles »

De reünie vandaag op het Van Lodenstein college in Amersfoort. Een vreugde en tegelijk zo weemoedig.
samanthi

Bericht door samanthi »

Ben wel blij met de wolf die intussen weer in Duitsland zwalkt, ik hoop dat ons kikkerlandje voldoende prooien heeft, de jagers hoeven dan iig niet meer te jagen, de wolf pikt de zwakken eruit.
De vos trouwens ook, maar ja in Nederland schieten ze èn vossen èn hun prooien (ganzen) dood, in de zelfde streek nog wel!
:8|
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Dodo

Bericht door Dodo »

Als vossen alleen ganzen pakten, was het niet zo'n probleem.
samanthi

Bericht door samanthi »

Dodo schreef:Als vossen alleen ganzen pakten, was het niet zo'n probleem.

Nee dat klopt, maar ik het een reden om ze neer te knallen en vervolgens over bijvoorbeeld 10 jaar als er maar een paar over zouden zijn ze weer op de rode lijst zetten.

Dat gehannes in de natuur, tjsa dit hoort eigenlijk bij kleine ergenissen terecht.

ps. als de boeren goede degelijke kippenhokken zouden hebben, pikken ze ook die kippen niet.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Een voorbijganger die op straat 'U zij de glorie' loopt te fluiten. (ik woon niet bepaald in een refo-dorp)
Terri

Bericht door Terri »

Zita schreef:Een voorbijganger die op straat 'U zij de glorie' loopt te fluiten. (ik woon niet bepaald in een refo-dorp)
Ja, dat kan zo maar heel blij maken.....
helma

Bericht door helma »

Zita schreef:Een voorbijganger die op straat 'U zij de glorie' loopt te fluiten. (ik woon niet bepaald in een refo-dorp)
Ja dat snap ik; zulke dingen word ik ook blij van :)
Plaats reactie