Op schrijffouten wordt niet geletJongere schreef:Heet het boek echt zo?aritha schreef:Hoe wordt ik een schrijver of dichter?
Geschreven door Lonneke van Asseldonk.
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan?Lourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
of Eline Vere?henriët schreef:Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan?Lourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Een boek lezen, en de titel niet wetenLourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Aan de weg der vreugde.
( Zat in mijn verzameling Ebooks die ik kreeg)
( Zat in mijn verzameling Ebooks die ik kreeg)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Indrukwekkend en aangrijpend, maar ook een plezier om te lezen.
Lees dan ook eens : Ontsnapt uit Auschwitz van Rudolph Vrba (zeer indrukwekkend)Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Dat boek heb ik ook (gelezen).Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Wat mij opgevallen is, was de eenvoudige en onopgesmukte manier waarop hij zijn ervaringen heeft vastgelegd.
Prachtig boek. Lang geleden heb ik Dachau bezocht en dan spreekt het boek nog meer.jvdg schreef:Dat boek heb ik ook (gelezen).Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Wat mij opgevallen is, was de eenvoudige en onopgesmukte manier waarop hij zijn ervaringen heeft vastgelegd.
Zo vind ik Nacht und Nebel van Floris Bakels ook heel mooi.
Elie Wiesel ! De nacht - dageraad - dag ! Trilogie. Ademloos uitgelezen, zeer aangrijpend. Wat kan die man schrijven.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik heb alleen De nacht gelezen ...idd aangrijpend,Mara schreef:Elie Wiesel ! De nacht - dageraad - dag ! Trilogie. Ademloos uitgelezen, zeer aangrijpend. Wat kan die man schrijven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vanavond komen ze.
Tiberius schreef:Vanavond komen ze.
Ik weet nergens van hoor
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat is een nieuw boekje.
Ik lees momenteel voor de tweede keer 'The visitation' van Frank Peretti.
Het is een indrukwekkend verhaal.
Ik lees momenteel voor de tweede keer 'The visitation' van Frank Peretti.
Het is een indrukwekkend verhaal.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.