we willen ergens waar het mooi is gaan fietsen....
bloesems of langs het water met die tuinhuisjes (is dat niet in de buurt van Maarssen ofzo?)
wie weet een mooie fietsroute??
langs de Vecht is het inderdaad heel mooi fietsen.helma schreef:maandag ga ik een dagje met mijn man uit![]()
bloesems of langs het water met die tuinhuisjes (is dat niet in de buurt van Maarssen ofzo?)
Nu op z'n mooist.. de bollenstreek! Een aanrader.helma schreef:maandag ga ik een dagje met mijn man uit![]()
Ik zou er wel eens naar toe willen, nog nooit gezien, maar lijkt me inderdaad prachtig!BJD schreef: Nu op z'n mooist.. de bollenstreek! Een aanrader.
Bloesems: Het appeldijkje bij Geldermalsen. Schitterend.helma schreef:maandag ga ik een dagje met mijn man uit![]()
Of bij Lisse, Kinderdijk, Middelburg....er zijn zóveel geweldige plekjes...albion schreef:Bloesems: Het appeldijkje bij Geldermalsen. Schitterend.helma schreef:maandag ga ik een dagje met mijn man uit![]()
Langs de Vecht is het ook mooi.
Wat doe je ook in zulke smalle straatjes...Gijs83 schreef:...ik de hele ochtend al op 'cartridgesjacht' ben geweest?
...de ene na de andere zaak de juiste cartridge niet op voorraad had?
...ik uiteindelijk door een collega op Plentyparts werd gewezen
...ik zojuist onderweg daar naar toe een hele bekende forummer tegenkwam?
...dat notabene in zo ongeveer het smalste straatje van de stad was?
...dat hij mij ook nog 'gedag' zei!(hij had me eerder gezien dan ik hem!)
tja,Hendrikus schreef:Wat doe je ook in zulke smalle straatjes...Gijs83 schreef:...ik de hele ochtend al op 'cartridgesjacht' ben geweest?
...de ene na de andere zaak de juiste cartridge niet op voorraad had?
...ik uiteindelijk door een collega op Plentyparts werd gewezen
...ik zojuist onderweg daar naar toe een hele bekende forummer tegenkwam?
...dat notabene in zo ongeveer het smalste straatje van de stad was?
...dat hij mij ook nog 'gedag' zei!(hij had me eerder gezien dan ik hem!)![]()
wat ontzettend mooi!BJD schreef:Nu op z'n mooist.. de bollenstreek! Een aanrader.helma schreef:maandag ga ik een dagje met mijn man uit![]()
hihi, mis je net mijn antwoordhenriët schreef:de rf pauze weer om is,
groetjes allemaal!
lees ik m iets later gewoon he;)JolandaOudshoorn schreef:hihi, mis je net mijn antwoordhenriët schreef:de rf pauze weer om is,
groetjes allemaal!